Neekita Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hva er din erfaring med netshop? Etter å ha googlet ser det ut som netshop ikke har fått de beste anbefallingene når det gjelder kundeservice og leveringstid. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Handlet en del fra Netshop og det har vært problemfritt. Sender som regel all lagervare innen én virkedag og resten av tiden er isåfall Posten sin skyld/ære. Retur av varer har også godt fint, har fått det jeg har krav på. Alt i alt kan jeg trygt anbefale Netshop Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Googler du en hvilken som helst større (nett)butikk, finner du mange dårlige erfaringer. Grunnen er at ingen butikker kun har fornøyde kunder, noen klager over ting som er usaklig å klage over, og de aller fleste som skriver erfaringer er de som har dårlige erfaringer. De fornøyde kundene hører man sjelden noe fra, for de har ingen grunn til å skrive noe. Jeg har selv handlet på Netshop, og er fornøyd med de. Men jeg har ikke hatt noen retursaker eller reklamasjoner, og det er jo stort sett der de gode butikkene skilles fra de dårlige. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har kjøpt ca 4 ganger fra der og hatt en retur med et DOA 6000 kr lydanlegg. De ville jeg skulle frakte anlegget for gratis rep. 1 t fra der jeg bor. Ringte trprratør og de sa at det tok 4 uker å reparere pga stor pågang. Da måtte jeg true Netshop med å heve kjøp for å få erstattet sub med ny. Sendte Sub i retur til Netshop og fikk en ny i retur. Ble litt styr, men ordnet seg til slutt. Akkurat denne episoden får Netshop terningkast 3 for. Men handler gjerne igjen. BTW, så har den innebygde cd-spilleren har alltid vært defekt. Den spiller bare brente plater. Orket ikke å sende alt i retur / sende til reparasjon. Og kjøpte heller en separat Blueray spiller.. Moralen er: Ikke kjøp lydanlegg på postordre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå