Gå til innhold

Ønsker innspill om Netshop : Kundeservice og mer.


Neekita

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Googler du en hvilken som helst større (nett)butikk, finner du mange dårlige erfaringer. Grunnen er at ingen butikker kun har fornøyde kunder, noen klager over ting som er usaklig å klage over, og de aller fleste som skriver erfaringer er de som har dårlige erfaringer.

 

De fornøyde kundene hører man sjelden noe fra, for de har ingen grunn til å skrive noe.

 

Jeg har selv handlet på Netshop, og er fornøyd med de. Men jeg har ikke hatt noen retursaker eller reklamasjoner, og det er jo stort sett der de gode butikkene skilles fra de dårlige.

Lenke til kommentar

Har kjøpt ca 4 ganger fra der og hatt en retur med et DOA 6000 kr lydanlegg. De ville jeg skulle frakte anlegget for gratis rep. 1 t fra der jeg bor. Ringte trprratør og de sa at det tok 4 uker å reparere pga stor pågang.

 

 

Da måtte jeg true Netshop med å heve kjøp for å få erstattet sub med ny. Sendte Sub i retur til Netshop og fikk en ny i retur. Ble litt styr, men ordnet seg til slutt. Akkurat denne episoden får Netshop terningkast 3 for. Men handler gjerne igjen.

 

BTW, så har den innebygde cd-spilleren har alltid vært defekt. Den spiller bare brente plater. Orket ikke å sende alt i retur / sende til reparasjon. Og kjøpte heller en separat Blueray spiller.. Moralen er: Ikke kjøp lydanlegg på postordre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...