AvIOn Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Hei var litt usikker på hva jeg skulle bruke som Emnetittel her så kan hende at den er litt misvisende... Pc: Asus N53S, med Nvidia GT540M skjermkort i tillegg til intel graphics. Problem: Når jeg starter Skyrim, så vil ikke pceen skru seg automatisk over på nvidia-grafikken, så jeg må slite med intel sin grafikkløsning... Hva jeg vil oppnå: Enten trigge skyrim til å å starte nvidia-skjermkortet, eller sette pceen manuelt til å bruke nvidia-skjermkortet Noen som kan hjelpe meg? **EDIT start** Fannt denne linjen i settingsfila: sD3DDevice="Intel® HD Graphics Family" Ser ut som det er noe her... Hva skal jeg skrive for å få den til å bruke nvidia skjermkortet? **Edit end** Tusen takk på forhånd Endret 12. november 2011 av AvIOn Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Bruk Nvidia controlpanel. under manage 3D settings kan du legge inn .exe til skyrim og sette nvidia grafikken som standard. Måtte gjøre dette på BF3 med min N53SV Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Ok takker Hvordan funker BF3 på laptoppen da? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ikke veldig godt. Spillbart, men ikke på bedre en low. Har i5 2410m versjonen som jeg har satt i 8GB RAM og SSD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå