Gå til innhold

spill funker ikke i win 2000

Anbefalte innlegg

hei.!!!

jeg har lagt inn windows 2000 på pcen min...

etter jeg lå inn det får jeg ikke lagt inn spill som er basert på 9598...

hva kan jeg gjøre med det?

har hørt om et program som skal løse det, men jeg husker ikke hva det programmet heter. kan noe hjelpe meg???

mvh jocco

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alt fungerer perfekt her med win2k pro, men å si at win2k IKKE er bra til spill synes jeg er tåpelig, har ingen problemer med å kjøre spill i det hele tatt (med unntakk av å installere quake2 som går i dass : )

evt. så kan du prøve å kjøre spillene i kompatibilitets modus... husker ikke hvordan du aktiverte den i win2k, men er sikkert noen geniusere her som kan det bedre enn meg ;)

/daChronix

Lenke til kommentar
hva er win2k? det er et ord jeg aldri har vært borti...
Win er en forkortelse for windows. K er her en forkortelse for kilo. Kilo er et prefix som betyr tusen. Ergo er Win2k en forkortelse for Windows 2000. Lettere å skrive, men kansje ikke lettere å forstå :wink:

Har du du prøvd å oppdatere til siste service pack? (Sp3 står forresten for service pack3, Sp4 står for service pack 4 osv).

Lenke til kommentar
Som andre har skrevet, oppdater til siste Service Pack, det vil fikse problemet ditt.

Den var nok litt for drøy. Det er lov å håpe, men SP'ene ordner sjeldent det faktum at eldre spill skyr synet av NT-system. Du blir nok nødt til å lete opp patcher til spilla manuelt hvis de stadig ikke funker, enten fra leverandører eller tredjeparti-patcher ("hjemmelaga")...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...