jocco Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hei.!!! jeg har lagt inn windows 2000 på pcen min... etter jeg lå inn det får jeg ikke lagt inn spill som er basert på 9598... hva kan jeg gjøre med det? har hørt om et program som skal løse det, men jeg husker ikke hva det programmet heter. kan noe hjelpe meg??? mvh jocco Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hvorfor bruker Win2000 når du skal spille? Bedre med XP eller ME etter MIN mening... Lenke til kommentar
jocco Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 me suger jo sterkt.... men det var ikke det jeg spurte om... spiller egentlig ikke så mye se... bare en gang i mellom... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 ME var et tåpelig forslag, uansett, 2k er ikke no bra til spill... XP er best der, men hvorfor bruker du 2k da? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hvorfor betale skatt når du kan flytte til Monaco? (Håper dere tok poenget mitt) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hvorfor betale skatt når du kan flytte til Monaco? (Håper dere tok poenget mitt) nei.... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hvorfor betale skatt når du kan flytte til Monaco? (Håper dere tok poenget mitt) nei.... du er jo ikke så smart heller da. når han ikke spiller så mye , vil han vell ha 2k fordi det er bedre til det han bruker pc'n til. elns Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Å sånn ja... Var inne på forskjellige ting men ikke det... :-? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har du oppdatert til siste servide pack? Win2k var veldig dårlig til spill før service pack 3, nå (vi er komt til Service pack 4) er den like god som WinXP, og kjører det meste. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 alt fungerer perfekt her med win2k pro, men å si at win2k IKKE er bra til spill synes jeg er tåpelig, har ingen problemer med å kjøre spill i det hele tatt (med unntakk av å installere quake2 som går i dass : ) evt. så kan du prøve å kjøre spillene i kompatibilitets modus... husker ikke hvordan du aktiverte den i win2k, men er sikkert noen geniusere her som kan det bedre enn meg /daChronix Lenke til kommentar
jocco Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 hva er win2k? det er et ord jeg aldri har vært borti... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hva er win2k? det er et ord jeg aldri har vært borti...Win er en forkortelse for windows. K er her en forkortelse for kilo. Kilo er et prefix som betyr tusen. Ergo er Win2k en forkortelse for Windows 2000. Lettere å skrive, men kansje ikke lettere å forstå :wink: Har du du prøvd å oppdatere til siste service pack? (Sp3 står forresten for service pack3, Sp4 står for service pack 4 osv). Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Som andre har skrevet, oppdater til siste Service Pack, det vil fikse problemet ditt. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Som andre har skrevet, oppdater til siste Service Pack, det vil fikse problemet ditt. Den var nok litt for drøy. Det er lov å håpe, men SP'ene ordner sjeldent det faktum at eldre spill skyr synet av NT-system. Du blir nok nødt til å lete opp patcher til spilla manuelt hvis de stadig ikke funker, enten fra leverandører eller tredjeparti-patcher ("hjemmelaga")... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå