buffy88 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) jeg holder på å strikke en snømann til jul. men nå fikk jeg litt problemer med gulrot nesen.. jeg kan ikke hekle.. men fant to oppskrifter som ikke ser så vanskelig ut.. problemet er bare at oppskriftenene er på engelsk:( så nå håper jeg at noen her inne kan oversette oppskriftene til meg på en lett måte så jeg skjønner hva jeg skal gjøre... her er oppskriftene: Stuff as you go with orange single crochet 5 in a circle Rnd 1: single crochet 2 in each single crochet around (10) Rnd 2-3: single crochet around (10) Rnd 4: decrease, single crochet8 (9) Rnd 5: single crochet around (9) Rnd 6: single crochet 7, decrease (8) Rnd 7: single crochet around (8) Rnd 8: decrease, single crochet 6 (7) Rnd 9: decrease, single crochet 2, decrease, single crochet 1 (5) Sew up hole Row1: Using orange yarn and E crochet hook chain 2, single crochet in second chain from hook. Chain 1, turn. Row ": 2 single crochet in stitch, chain 1 turn (2) Row 3: 2 single crochet in each stitch, chain 1, turn. (4) Row 4: 2 single crochet in first stitch, single crochet in next two stitches, 2 single crochet in last stitch. (6) Cut yarn leaving a tail. Fold piece lengthwise and use yarn needle to sew up the sides to make carrot-like nose. Endret 12. november 2011 av buffy88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå