Gå til innhold

Hovefestivalen 2012 - Da er det i gang!

-Night-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hot Water Music er i Europa rett før dette, hadde de klart å taue inn dem til Hove hadde jeg kjøpt hvilken billett som helst for å se dem live... Det hadde uansett vært en meget god booking for Hove, evt. for andre konsertsteder i Norge...

Endret av Tomeito
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Årets lineup er ikke den dårligste, men ikke like bra som de to første årene. Mye kvalitet og mye forskjellig, men for lite indie og rock ( i mange varianter), som har vært det har vært mye mer av før. Bookingen har også en veldig ung profil synes jeg, dette er sikkert positivt for det nye kjernepublikumet, som er yngre enn før. Jeg synes ikke det hadde gjort noe å tenkt litt videre, spesielt med tanke på at det i år kommer mye konkurranse om disse bla fra kollen. Er det ikke mulig å satse på 16-30 år heller enn 16-20år? Det merkes også at budsjettet stadig blir mindre. Bare mine tanker selvfølgelig. EDIT: Dette er satt litt på spissen med vilje, jeg skulle bare gjerne sett en litt annen profil som er litt mer rocka enn den vi ser i dag.

Endret av Zeorsd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hvor fult blir det på søndagen a? Vi får ikke mulighet til å reise før litt ut på dagen, så vi er der nok ikke før i 4-5 tiden. Kan vel fortsatt få plass på camp sør og slikt? Er vel på mandag det virkelig store rushet kommer, er det ikke?

Lenke til kommentar

Jaja, hva synes folk om årets festival? Det var første gangen min på Hove, og må si jeg hadde det megafett. Ble dog noe skuffet da jeg snakket med folk som hadde vært der mange ganger, som at det var litt skuffende liv i år. Årene før hadde det visstnok vært liv til langt på morrakvisten...

Lenke til kommentar

Skal vi se, nå går dagene litt i surr, men sånn som jeg merket det var det vel Onsdag (natt til Torsdag) det var mest liv. Da sovnet jeg i sånn 3 tiden og det bråkte som faen utenfor teltet helt til det ble lyst. Ellers må jeg si at det helt klart begynte å dubbe av ganske tidelig ja, når jeg labbet rundt på campen sånn i rundt 2-3 tiden var det allerede ganske dødt. Virker som det døde helt ut mellom 3-5. Jeg var der ikke i fjor, men vennene mine sa at det var flere netter hvor de satt til sånn klokka 8 neste dag og drakk.

Jeg hadde det i vertfall ganske awesome, men når jeg tenker tilbake, så husker jeg faktisk at tanken slo meg mens jeg var på festivalen, altså at jeg trodde folk skulle være beinharde å holde på til laaangt utover morgenen. Sånn var det jo ikke...

Edit: Kan også legge på at jeg synes musikken på campene forsvant jævlig fort, nesten som folk var redde for å spille for høyt etter "leggetid". Når jeg vært på hove tidligere har jeg liksom våknet i sånn 10 tiden av at musikken ennå dundrer for full guffe, og at de som spilte den bare kollapset ved anlegget.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Når det ikke er så bra liv, så må man lage selv da. Man får ikke mer morro en man lager selv, så å legge seg kl 3 den natta med mest liv, er jo hodeløst spør du meg. Jeg var flere ganger oppe til halv 7-8 tiden, og selv om det ikke var allverdens til liv ble jeg kjent med sykt mye kule folk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...