Carlgutt Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 De har skrevet litt om det selv her: @Hove2012: Lurer du på hvor langt bookingen har kommet og om hvor mange artister som gjenstår? Litt tallknusing her: http://t.co/LGiSG2q9 Ellers ble Lamb of God bekrefta idag Ærror, ærror Lenke til kommentar
Wicked77 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 LAMB OF FUCKING GOD! Den booking der gjør at jeg kommer på Hove! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Hot Water Music er i Europa rett før dette, hadde de klart å taue inn dem til Hove hadde jeg kjøpt hvilken billett som helst for å se dem live... Det hadde uansett vært en meget god booking for Hove, evt. for andre konsertsteder i Norge... Endret 17. februar 2012 av Tomeito Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Er det bare jeg som er litt imponert over hvor bredt Hove har booka i år? Mulig at årets line up er en av deres beste for min del, og det er vel enda noen igjen. Endret 5. april 2012 av Haawy Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Årets lineup er ikke den dårligste, men ikke like bra som de to første årene. Mye kvalitet og mye forskjellig, men for lite indie og rock ( i mange varianter), som har vært det har vært mye mer av før. Bookingen har også en veldig ung profil synes jeg, dette er sikkert positivt for det nye kjernepublikumet, som er yngre enn før. Jeg synes ikke det hadde gjort noe å tenkt litt videre, spesielt med tanke på at det i år kommer mye konkurranse om disse bla fra kollen. Er det ikke mulig å satse på 16-30 år heller enn 16-20år? Det merkes også at budsjettet stadig blir mindre. Bare mine tanker selvfølgelig. EDIT: Dette er satt litt på spissen med vilje, jeg skulle bare gjerne sett en litt annen profil som er litt mer rocka enn den vi ser i dag. Endret 5. april 2012 av Zeorsd 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg lurer på hvem som kommer til å avslutte festivalen, jeg... Er litt redd for at det ikke blir rave på Amfi siden Skrillex headliner den dagen. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Nå er dagsprogrammet med spilletider for hele uka lagt ut! Har lagt det systematisk inn i et gdocs spreadsheet om folk vil lage sitt personlige program: https://docs.google....Uk5ncTl1Vm5zT3c Velg File > Make a copy for å redigere din egen versjon Endret 27. april 2012 av Überadri 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Få litt liv her a! ER VI KLAAAAARRRREEEEE!? http://vimeo.com/43502692 http://vimeo.com/34027033 http://vimeo.com/34092104 1 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Reiser i kveld/natt, og er på Tromøya i morgen allerede. Snakkes på Hove! Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Kommer til å bli digg! Endret 22. juni 2012 av ReGaiN Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Reiser i morgen, ser ut som vi får litt dårlig vær til å begynne med, men selve festival dagene mandag-torsdag er det jo melt ganske greit Satser på at det blir bra!! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Samme her! Prøver å være der litt før 8, så da blir det tidlig opp i morgen. Gleder meg nå. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hvor fult blir det på søndagen a? Vi får ikke mulighet til å reise før litt ut på dagen, så vi er der nok ikke før i 4-5 tiden. Kan vel fortsatt få plass på camp sør og slikt? Er vel på mandag det virkelig store rushet kommer, er det ikke? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Vi har partytelt og et seksmannstelt, så vi trenger litt plass. Om dere bare har et vanlig telt burde det gå greit, det finnes alltid rom. Hvis dere ser et partytelt med blå lys så ta en tur innom og hils! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Hahaha, finner nok frem i fylla. Kommer løpende, mens jeg skriker "Haaaaawwwyyyy" eller "Diskusjon.no" Lenke til kommentar
eveant Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Jaja, hva synes folk om årets festival? Det var første gangen min på Hove, og må si jeg hadde det megafett. Ble dog noe skuffet da jeg snakket med folk som hadde vært der mange ganger, som at det var litt skuffende liv i år. Årene før hadde det visstnok vært liv til langt på morrakvisten... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Skal vi se, nå går dagene litt i surr, men sånn som jeg merket det var det vel Onsdag (natt til Torsdag) det var mest liv. Da sovnet jeg i sånn 3 tiden og det bråkte som faen utenfor teltet helt til det ble lyst. Ellers må jeg si at det helt klart begynte å dubbe av ganske tidelig ja, når jeg labbet rundt på campen sånn i rundt 2-3 tiden var det allerede ganske dødt. Virker som det døde helt ut mellom 3-5. Jeg var der ikke i fjor, men vennene mine sa at det var flere netter hvor de satt til sånn klokka 8 neste dag og drakk. Jeg hadde det i vertfall ganske awesome, men når jeg tenker tilbake, så husker jeg faktisk at tanken slo meg mens jeg var på festivalen, altså at jeg trodde folk skulle være beinharde å holde på til laaangt utover morgenen. Sånn var det jo ikke... Edit: Kan også legge på at jeg synes musikken på campene forsvant jævlig fort, nesten som folk var redde for å spille for høyt etter "leggetid". Når jeg vært på hove tidligere har jeg liksom våknet i sånn 10 tiden av at musikken ennå dundrer for full guffe, og at de som spilte den bare kollapset ved anlegget. Endret 2. juli 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Når jeg var der i fjor så var det slike tendenser. Aldri noen gang følt meg som en alkis. Men den følelsen fikk jeg i fjor. Drikkinga gikk døgnet rundt. :/ Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Når det ikke er så bra liv, så må man lage selv da. Man får ikke mer morro en man lager selv, så å legge seg kl 3 den natta med mest liv, er jo hodeløst spør du meg. Jeg var flere ganger oppe til halv 7-8 tiden, og selv om det ikke var allverdens til liv ble jeg kjent med sykt mye kule folk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå