PADzo Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hei alle sammen. Fant en prosessor for 479 kr på komplett. Etter å ha lest "Fremtidsrettet PC" (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1112389) ser det ut som et bra kjøp. Men er det virkelig slik at en billig prosessor vil kunne fungere en stund? Kan dere anslå hvor lenge en prosessor i denne prisklassen vil klare å prestere bra? Jeg vil helst ikke begynne å oppgradere før 3 år er gått. PC-en skal brukes til gaming. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
hezzed Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Den vil ikke vare lenge, vil jeg tippe, ettersom dette er den billigste AMD prosessoren som er tilgjengelig, kan du ikke forvente for mye. Jeg vil anta at du vil ha ett stort ønske om å bytte ut prosessoren iløpet av kort tid, maksimalt ett år. Lenke til kommentar
hezzed Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 kan legge til at en prosessor jeg hadde for 4-5 år siden, Core 2 duo E6700, er omtrentlig like god som x2 250, noe som burde si sitt:) den kostet ca 2000kr på den tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå