Gå til innhold

De som ikke tror på Jesus

cberg70

Anbefalte innlegg

2 små fostere sitter i magen til mor og diskuterer om det finnes en mamma.

Den ene sier at "jeg er sikker på at der finnes en mamma der ute, en som ønsket at vi skulle bli til, en som gir oss næring, en som elsker oss, ja at vi faktisk er avhengig av henne".

Også tror jeg at det er en verden er ute et sted, og at vi en dag skal få møte mamma der ute ansikt til ansikt og at vi skal bli kjent med henne.

Sludder sier den andre, mens han fikler med navlestrengen sin. "det finnes ingen mamma, og ingen verden der ute". Jeg har ikke behov for noen mamma, mammaer er for de svake.....!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har litt lyst til å vri den her litt for min egen underholding sin skyld.

Når disse to små barna blir til slutt født,hva øsnker moren av dem?

Ærlig talt,hvor mange har hørt mammen sin si "Det viktigste er at du tror på min eksistanse"

"joda,vær snille og gode,men dere må også tro på meg,tror der på andre mammaer,eller ingen mamma blir dere straffet med evig pine"

:lol:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Om sammenligningen skulle ha noen relevanse så driver altså forskere verden over å forsker direkte på gud, ikke hans skaperverk men selveste gud.

Fosteret som benekter mammas eksistens fikler jo direkte med mamma.

Men sånn er religiøs retorikk og faller i god jord hos de som vil tro.

Lenke til kommentar

2 små fostere sitter i magen til mor og diskuterer om det finnes en mamma.

Den ene sier at "jeg er sikker på at der finnes en mamma der ute, en som ønsket at vi skulle bli til, en som gir oss næring, en som elsker oss, ja at vi faktisk er avhengig av henne".

Også tror jeg at det er en verden er ute et sted, og at vi en dag skal få møte mamma der ute ansikt til ansikt og at vi skal bli kjent med henne.

Sludder sier den andre, mens han fikler med navlestrengen sin. "det finnes ingen mamma, og ingen verden der ute". Jeg har ikke behov for noen mamma, mammaer er for de svake.....!

Haha! Der ser dere apastafarianere! Nå hvordan skal dere motbevise dette beviset for FSM?

pastafarian 1

apastafarian 0

Endret av Thitorkin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...