aloras Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 En kompis kjøpte seg BF3 for et par uker siden, men likte bedre MW3, så han solgte det til meg for 200 spenn. Men når jeg nå skulle koble opp spillet på min egen PS3 funker ikke promotion koden som følger med spillet (jeg skjønner at dette er fordi han allerede har tastet den inn på hans egen PS3). Hva gjør jeg da? Er det en måte å "overføre" det fra hans PS3 til min? Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Nei du må kjøpe et nytt online pass fra Psn håper du fikk det billig pga det Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Så lenge han har brukt koden så er den "tapt" for alltid for din del. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 75kr kostet det på psn... Lenke til kommentar
aloras Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Ah. Jaja, 275 for et så og si ubrukt Bf3 er ikke gærent det heller! Takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå