Gå til innhold

Kjøper Drake's ring, Uncharted 3 Drake's Deception

Space Core

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kjøpt Uncharted 3 Drake's Deception, standard edition, men har veldig lyst på ringen til Drake.

Noen som vil selge meg ringen/vet hvor jeg kan kjøpe ringen for under 80 kr?

Selv har jeg sittet i ca en halvtime på Google på jakt etter et sted den selges, og hittil har jeg bare funnet to sider, men begge selger ringen til litt over 200 kr (vet ringen er stas, men skjønner ikke hvorfor folk skal ha fucking 200 kr for en ring som egentlig ikke er verdt mer en kanskje 100 kr).

Så hvis noen vil selge meg ringen eller vet hvor jeg får kjøpt den for max 80 kr, svar i kommentarfeltet.

PS: Går ikke over 80 kr (velger 80 kr fordi ringen er muligens brukt og kan ha fått litt skader her og der som f.eks riper(betaler 100 kr hvis den er ubrukt og i perfekt stand)!

Endret av Androidman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har kjøpt Uncharted 3 Drake's Deception, standard edition, men har veldig lyst på ringen til Drake.

Selv har jeg sittet i ca en halvtime på Google på jakt etter et sted den selges, og hittil har jeg bare funnet to sider, men begge selger ringen til litt over 200 kr (vet ringen er stas, men skjønner ikke hvorfor folk skal ha fucking 200 kr for en ring som egentlig ikke er verdt mer en kanskje 100 kr).

Så hvis noen vil selge meg ringen eller vet hvor jeg får kjøpt den for max 80 kr, svar i kommentarfeltet.

PS: Går ikke over 80 kr (velger 80 kr fordi ringen er muligens brukt og kan ha fått litt skader her og der som f.eks riper(betaler 100 kr hvis den er ubrukt og i perfekt stand)!

Kan du gi meg linkene til de sidene? :-) Jeg betaler 200kr for den ringen jeg. Er kanskje litt dumt men jeg bare MÅ ha den ^^ HAr nemlig bare lyst på ringen og belte :-D

Lenke til kommentar

Hei!

Kan du gi meg linkene til de sidene? :-) Jeg betaler 200kr for den ringen jeg. Er kanskje litt dumt men jeg bare MÅ ha den ^^ HAr nemlig bare lyst på ringen og belte :-D

Ringen fant jeg her: http://www.shapeways.com/model/188666/explorers_ring.html

og her: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=uncharted+3+ring&_sacat=See-All-Categories

Håper du finner det du leter etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...