Master1 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Hei! På brevet jeg fikk med meg hjem fra sesjon del 2, stod det "infanteribataljonen nr. 2, Brig N, indre Troms, Setermoen. Men ettersom jeg har forstått holder 2.BN til på Skjold? Noen som har forklaringen? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Hørtes veldig feil ut, 2.BN som er Norges eneste infanteribataljon holder unektelig til på Skjold med mindre de har bråbestemt seg for å legge ned leiren. Lenke til kommentar
Master1 Skrevet 11. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Hørtes veldig feil ut, 2.BN som er Norges eneste infanteribataljon holder unektelig til på Skjold med mindre de har bråbestemt seg for å legge ned leiren. Ja, dette irriterer meg grenseløst her jeg sitter. Vil så gjerne inn i 2. BN, men er redd det er noe som ikke stemmer helt her. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Ring VPV på 03003 på mandag og sjekk. 1 Lenke til kommentar
Master1 Skrevet 12. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Ring VPV på 03003 på mandag og sjekk. Hvis jeg har en eller annen drittjeneste, ser det ut som jeg blir nødt til å trene skamhardt, og søke FSK/MJG/KJK ved siden! Noen som vet om det f.eks går an å søke alle disse, samme året? F.eks, hvis man ryker ut av mjg, så kan man prøve fsk? Eller er opptakene ganske tette i forhold til hverandre? Kjipt å f.eks ryke ut etter 3 uker, og så var opptakene til fsk 2 uker ut i mjg-opptakene? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Tror MJK \ KJK opptaket går relativt likt, men fallskjermjegeropptaket begynner vel rundt juli \ august månedsskiftet. Men du skal nok antageligvis til 2.BN, så det er bare å få dette avklart med VPV på mandag. Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Skriveleif evt. at dere skal innom Setermoen en tur først, før dere drar videre til Skjold. Lenke til kommentar
Master1 Skrevet 12. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Skriveleif evt. at dere skal innom Setermoen en tur først, før dere drar videre til Skjold. Håper det er det! Noen andre her inne som skal inn i 2.bn 2013? Står det Setermoen til dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå