Gå til innhold

geil eller twinmos?

Sealine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde Geil Golden Dragon PC3500, og de har jeg kvittet meg med igjen, for Twinmos /m Winbond brikkene mine klokket mye bedre. Jeg har inntrykk av at Geil sliter med å kjøre lave timings og høyehastigheter samtidig.

Ser vel ut som du har vert uheldig da,jeg har prøvd flere sett med Geil og de har alle kjørt skjorta av alt annet.

I morgen kommer forhåpentlig den nye prosessorn så da får jeg testet Geil GD 3700+ Geil PC 4000 og 4200 :D

Lenke til kommentar
Jeg hadde Geil Golden Dragon PC3500, og de har jeg kvittet meg med igjen, for Twinmos /m Winbond brikkene mine klokket mye bedre. Jeg har inntrykk av at Geil sliter med å kjøre lave timings og høyehastigheter samtidig.

Ser vel ut som du har vert uheldig da,jeg har prøvd flere sett med Geil og de har alle kjørt skjorta av alt annet.

I morgen kommer forhåpentlig den nye prosessorn så da får jeg testet Geil GD 3700+ Geil PC 4000 og 4200 :D

Jeg har nok vært litt uheldig ja.. men selv ikke gode geil brikker overgår de Twinmos brikkene jeg sitter på nå, så i mine øyne er Twinmos /m Winbond best.

Det er ikke mange brikker som kjører 240Mhz 2-2-2-5/11 primestabilt. De kjører 246 med litt slakkere timings; 2-3-2-6 8)

Problemet nå er at fortsatt klør i fingrene, for jeg kjører DC og kun 1.6vdd på kortet mitt. Dette forteller meg at det er mer å hente, men jeg trenger sprekere ram.

Jeg venter i spenning på dine resultater fra runde 2 i din minne test, for kanskje er det noen som klarer ~250+ CL2 .. *krysse fingrer*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...