Sealine Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 skal ha ny pc, valget av ddr dimm står mellom disse to: TwinMOS PC3200 512MB m/Winbond 400 MHz (1115 komplett.no) eller Geil 512MB PC3200 400MHz CL2 Golden Dragon (1147 psdata.no) hvilket er best, og har det stor betydning? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Geil Les Snekkerns test av PC3200 brikker. Den er prioritert i denne kategorien. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Begge brikkene er jo meget gode og klokker nokså godt (ihvertfall de jeg har testet). Alikevel yter nok Geil-brikken litt mer. Lenke til kommentar
formann Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg hadde Geil Golden Dragon PC3500, og de har jeg kvittet meg med igjen, for Twinmos /m Winbond brikkene mine klokket mye bedre. Jeg har inntrykk av at Geil sliter med å kjøre lave timings og høyehastigheter samtidig. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg hadde Geil Golden Dragon PC3500, og de har jeg kvittet meg med igjen, for Twinmos /m Winbond brikkene mine klokket mye bedre. Jeg har inntrykk av at Geil sliter med å kjøre lave timings og høyehastigheter samtidig. Ser vel ut som du har vert uheldig da,jeg har prøvd flere sett med Geil og de har alle kjørt skjorta av alt annet. I morgen kommer forhåpentlig den nye prosessorn så da får jeg testet Geil GD 3700+ Geil PC 4000 og 4200 Lenke til kommentar
formann Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg hadde Geil Golden Dragon PC3500, og de har jeg kvittet meg med igjen, for Twinmos /m Winbond brikkene mine klokket mye bedre. Jeg har inntrykk av at Geil sliter med å kjøre lave timings og høyehastigheter samtidig. Ser vel ut som du har vert uheldig da,jeg har prøvd flere sett med Geil og de har alle kjørt skjorta av alt annet. I morgen kommer forhåpentlig den nye prosessorn så da får jeg testet Geil GD 3700+ Geil PC 4000 og 4200 Jeg har nok vært litt uheldig ja.. men selv ikke gode geil brikker overgår de Twinmos brikkene jeg sitter på nå, så i mine øyne er Twinmos /m Winbond best. Det er ikke mange brikker som kjører 240Mhz 2-2-2-5/11 primestabilt. De kjører 246 med litt slakkere timings; 2-3-2-6 8) Problemet nå er at fortsatt klør i fingrene, for jeg kjører DC og kun 1.6vdd på kortet mitt. Dette forteller meg at det er mer å hente, men jeg trenger sprekere ram. Jeg venter i spenning på dine resultater fra runde 2 i din minne test, for kanskje er det noen som klarer ~250+ CL2 .. *krysse fingrer* Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 hmm...lurer på om jeg bare skal gå for twinmos, så slipper jeg og bruke psdata iomed at jeg ikke skal ha noe annet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå