Kjell Arne Stava Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Havfrøken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Her ville jeg ha forsøkt å få personen tydeligere frem ved å velge feks. en større blender og gått nærmere innpå. Få fokus på det viktigste i bildet som etter min mening er modellen. Bare et forslag. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Her ville jeg ha forsøkt å få personen tydeligere frem ved å velge feks. en større blender og gått nærmere innpå. Få fokus på det viktigste i bildet som etter min mening er modellen. Bare et forslag. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Takker så mye for kommentaren Trond, jeg forstår dit syn på dette, men for meg var det meningen å formidle både mennesket og naturen i et bilde Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Likte komposisjonen - et fint motiv i et skarpt og bra bilde. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Likte komposisjonen - et fint motiv i et skarpt og bra bilde. Takker så mye Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg