LordOfDeath Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hei! jeg har pinnacle studio 8 og et sony DCR TRV30E. Når jeg har redigert ferdig og skal spille filmen ut til cameraet igjen, vil det bare lagres på memory-sticken. Noen som vet hva slags instillinger jeg må fikse for å få spillt filmen tilbake på kasetten? takker for hjelp Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 jeg har også DV-inn på cameraet. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Er du sikker på at du skrur kameraet i VTR-modus? Hvis du skrur bryteren for langt kommer du i Memory-mode. Jeg snakker da om bryteren du skrur kameraet av og på med (der du velger Camera/off/VTR/Memory). /Øystein :o Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 jeg har 4 valg, VCR, off, Camera, Memory. Jeg har til nå satt den på VCR. Får opp bildet i kameraet, men når jeg trykker rec. så står det memory full. Lenke til kommentar
peterode Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Vet ikke om det gjelder ditt kamera også, men på mitt var innspillingsfunksjonen blokkert elektronisk. Dette har vistnok noe med avgifter i EU å gjøre. På Internet kan du imidlertid kjøpe et program som "låser opp" denne funksjonen. Jeg kjøpte det, og plutselig har jeg en video opptager også. Virkelig nyttig! Jeg har Sony TRV530E, digital opptak på standard Hi8 mm, digital avspilling av gamle analog band. Prøv en av disse http://www.dv-in.com/warengruppe_3.html http://lea.hamradio.si/~s51kq/DV-IN.HTM Hilsen Peter Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Når du spiller tilbake og som du sier:" Trykker rec" Gjør du dette på kamera eller fra Studio 8? Du skal ikke gjøre det på kamera, men sette Studio 8 til å sette kamera i opptak selv. Denne instillingen finner du om du trykker på "Settings" i TAPE dialog boksen på MAKE MOVIE Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 tusen takk, der funka det. takker for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå