AfterGlow Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Skal være den tynneste på markedet. Packard Bell slipper superslank alt-i-ett-PC Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ser bra ut 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Åssen er lydstøyen på disse alt-i-ett-pc'ene? Ser for meg at du får en bærbar-lignende støy eller eventuelt masse støy rett i trynet. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 og hva er vitsen med det? synes det er like idiotisk som de der syltynne tver. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Var jo stygg som juling da. Nei, får takke seg til iMacs om man vil ha alt-i-ett-pc. Lenke til kommentar
josteinr Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Var jo stygg som juling da. Nei, får takke seg til iMacs om man vil ha alt-i-ett-pc. Men da må en jo bruke OSX, grøss (nei jeg kødder ikke). Uansett, enig i at den såg stygg ut. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jepp, OS X er kos! Lenke til kommentar
Qweel Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 la meg starte med at det er en grunn til at det går dårlig med iMac ene (eneste som det går dårligere er den stasjonære, som skal tas ut av produksjon). Prisen på en iMac er over MacbookPro, og det er akkurat den samma driten. Denne derimot var mye penere enn Apple sin løsning (som jeg syntes har gått ut på dato nå, blir som en Porsche 911, løsningen funket i starten, men etter 50 år så får man bare lyst til og ødelegge enhver man ser). også er den hyggelig priset, noe som ingen iMac er.. Lenke til kommentar
propaw Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 iMac ville jo aldri solgt like bra hvis de var hyggelig priset. Er jo ikke noe status over å ha noe som enhver boms har råd til. 2 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 og hva er vitsen med det? synes det er like idiotisk som de der syltynne tver. Ja, for syltynne tver er jammen meg idiotisk. Nei, kos deg med boks-tven du. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Etter designet og konseptet å dømme lurer jeg på om dette er en eldgammel pressemelding som noen ved en feil har kommet over. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nei seriøst, hva er vitsen, du bære dem jo ikke rundt omkring så da kan dem likegodt være et par cm tykkere og gir mer bilde for prisen Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) de ser faktisk bra ut. til og med forgjengerne til denne. må ikke ta utgangspunkt i et bilde med dårlig kvalitet på hw.... ser ut som det er lagt i photoshop fra scratch.. Endret 13. november 2011 av Antonsenlarsen Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Flott maskin, men hvorfor slipper de seg ikke løs fra "cd-skuff"-en? Mye mer praktisk med løsningen på mac og ps3... der slipper man denne tåpelige skuffen! til irritasjon hele tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå