Elektro-Lars Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Faren min har fått en veldig merkelig bug i Opera, hvor den viser feil bilder til feil artikkel på blant annet ABCNyheter, sånn at bildet for en artikkel plutselig kommer som bilde på en annen artikkel (på framsiden altså), noen som har vert borte i noe lignende? Lenke til kommentar
Axeptdog Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Slett og installere på nytt ? Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Fungerer ikke, er akkurat det samme. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hadde dette problemet selv for en stund siden, men det ble borte da jeg endret cache-settinga: Mener også å ha lest at det fremdeles fins bugs i Opera's cache-håndtering Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Prøvde å endre innstillingene til sånn du har dem der, og det fikset det ene bildet (det som er øverst), mens alle de andre fortsatt var feil. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Trykk på «tøm nå» i bildet over. Typisk cache problem, som løses ved å slette alt som ligger i cache. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Prøv å blanke cachen ("Emtpy Now" knappen) og stopp og start Opera på nytt. Hvis det ikke helper så har jeg ikke noe bedre å foreslå, desverre Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Ser ikke ut til at noe fungerer her Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Bruker du siste versjon av Opera, 11.52 er det vel? Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Ja, er den som er installert her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå