Icenor Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hei Jeg er på jakt etter en ny skjerm som hovedsakelig vil bli brukt til gaming og å se filmer/serier. Jeg har trålet nettet litt og sett at Dell sin U2312HM har fått god kritikk. Planen min er å kjøpe en skjerm nå og så kanskje hvis ønsket fortsatt er der ved neste lønning, kjøpe to til av samme type og kjøre det som et 3 monitor setup. Det følgende er mitt system: Sapphire Radeon HD 5870 Intel Core i7 920 EVGA X58 SLI LE 6GB med Corsair Dominator TWIN3X DDR3-1600 2x Intel X25-M 80 GB SSD Gen 2 (Raid 0) Spørsmålet mitt er om dette er en bra skjerm? Jeg har sett at folk klager over høy responstid her på forumet, men hvis jeg forstår denne review'en rett så har det en veldig lav responstid: http://www.tftcentral.co.uk/reviews/dell_u2312hm.htm Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Skjermen har lav responstid, folk som klager er de som tror inputlag er ikke-eksisterende på skjermer. Den er også av meget god kvalitet og du får mye for penga. Et HD 5870 kan derimomt slite kraftig med å drive nyere spill på eyefinity-oppløsninger. Både regnekraftmessig og fordi 1GB VRAM blir ganske trangt. Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Takk for opplysningene. Får se om jeg ikke oppgradere hele riggen i samme sleng, da det er jo halv skatt i desember Endret 12. november 2011 av Icenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå