Ruskeladd Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Siden jeg har glemt navnet på alle de skotske single maltene jeg har smakt, så vet jeg ikke hva jeg liker. Derfor har jeg bestemt meg for å legge ut på en skotsk single malt-ferd, helt til jeg finner meg en favoritt! Whisky står på ønskelista til jul for å si det sånn. Dama skal på ferie i desember, noe som gir henne en gylden mulighet til å gjøre et røverkjøp på taxfree'en ved ankomst. I den anledning har jeg satt opp en liste over whiskyer jeg har lyst til å smake. Men lista er lang, og man kan jo bare kjøpe 1 liter brennevin. Derfor er jeg nødt til å ta et valg. Hvilken av disse single maltene synes du jeg burde velge? Jeg kan vel nevne at jeg ellers er glad i Jameson og Bushmills. Så nå vet dere sånn ca hvor smaksløkene mine sitter. * Bowmore Surf Single Malt * Bowmore Enigma, 12 years * Glenfiddich Rich Oak, 14yo, Single Malt Scotch Whisky * Glenfiddich, 15 years * Glenkinchie, 12 years, Lowland Malt * Highland Park, Single Malt Scotch Whisky, Vintage 1998 * The Glenlivet, 12 years * The Glenlivet, 15 years * The Macallan Select Oak Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hvor er Lagavulin 16 years, eller Chivas Regal 12 years? Jeg skulle iallefall ha gjort et kupp på Lagavulin. Men den har ganske komplisert smak.. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Av disse ville jeg valgt Highland Park. Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 1 stemme til Highland Park hittil. Hørt mye bra om den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå