Etaf Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hei! Jeg har en helt ny ASUS N53S, men får den ikke til å fungere uten laderen. Med en gang jeg tar ut laderen skrur maskinen seg av. Den starter heller ikke uten at laderen er plugget i. Noen som har noe tips? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Axeptdog Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hei du! Det er nok batteriet som er ødelagt eller defekt. Vis den er ny kan du levere den inn. Garanti ennå.. -AxeptDog Lenke til kommentar
Etaf Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Beklager at jeg ikke nevnte det i åpningsinnlegget, men når jeg har på datamaskinen står det på "batteriikonet" at batteriet lader (står alltid 95 %). Når fysisk tar ut batteriet står det "finner ikke noe batteri", så datamaskinen finner hvertfall batteriet. Men er kanskje som du sier at jeg må sende det inn. Får ringe kundeservice, hvis ingen har noe bedre forslag. Lenke til kommentar
Axeptdog Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Garantert defekt. Den er ny så ikke noe problem og gå og bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå