Kreative87 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Om du skulle fått deg en helseapp, hva ville du hatt i den? Hvilke elementer bør være med og hva kan gjøres for at du skulle brukt den daglig? Mat? Fysisk aktivitet? Søvn? Måloppnåelse? Andre ting? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 hvordan fungerer en helseapp; og hvordan bruker man den? Jeg har heldigvis en kropp som sender signaler om hva den trenger og hvordan den har det så tviler på at jeg noen sinne vil bruke det. Lenke til kommentar
Kreative87 Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Det er fantastisk! Hadde alle hatt en slik kropp ville det vært veldig mye mindre helse og livsstilssykdommer Mange overkjører behov kroppen har og mange har hatt en dårlig livsstil over lengre tid og kjenner ikke igjen kroppens signaler. Livsstilsapp er kanskje et bedre begrep enn helseapp som jeg skrev i går? Du får en tamagotchi som vil være avhengig av at du spiser, drikker og sover regelmessig. Står du opp og legger deg når du har planlagt, spiser mat til tidspunkt du ønsker og hjelper deg å huske på å drikke vann og trene. Jo nærmere målene du selv har satt deg tamagotchien spiser, drikker, sover og er i aktivitet, jo mer glad er den også er det meningen at du selv skal gjøre det samtidig. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Det er fantastisk! Hadde alle hatt en slik kropp ville det vært veldig mye mindre helse og livsstilssykdommer Mange overkjører behov kroppen har og mange har hatt en dårlig livsstil over lengre tid og kjenner ikke igjen kroppens signaler. Livsstilsapp er kanskje et bedre begrep enn helseapp som jeg skrev i går? Du får en tamagotchi som vil være avhengig av at du spiser, drikker og sover regelmessig. Står du opp og legger deg når du har planlagt, spiser mat til tidspunkt du ønsker og hjelper deg å huske på å drikke vann og trene. Jo nærmere målene du selv har satt deg tamagotchien spiser, drikker, sover og er i aktivitet, jo mer glad er den også er det meningen at du selv skal gjøre det samtidig. og fantastisk at noen skjønner det. En tamagotchi som er avhengig av at man sover, spiser og drikker? Jeg er interessert i hvordan den fungerer teknisk. Hvor automatisk er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå