zetlitz Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Man vil vel ikke få den meldingen nevnt i førstepost om abonnementet blir stengt pga inaktivitet? Det er vel ikke å anmode om å få abonnementet stengt? Det kan vel diskuteres ... Telenor mener at kunden må gjøre en aktiv handling dersom man ønsker å beholde et kontantkort. Dersom man ikke gjør det gir man operatøren sin aksept for at de kan stoppe/stenge/kansellere kontantkortet. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg skjønner at passive kontantkort kan bli stengt, men det er (i mitt hode i alle fall) en stor forskjell på å (stilltiende) akseptere at abonnementet blir stoppet ved å ikke gjøre noe, og å anmode at abonnementet stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå