camkon Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hei alle sammen! Norge i dag er som alle vet et veldig dyrt land å bo i generelt. Jeg er derfor veldig nysgjerrig på å få vite om det er noen spesielle produkter i Norge dere sterkt skulle ønske hadde en lavere pris. Det kan være absolutt hva som helst som dere føler er overpriset. Så spørsmålet her er; Hvilke materielle ting skulle dere ønske var rimeligere i Norge? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Alt er dyrt i Norge. Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Alt er dyrt i Norge. Absolutt IKKE!!! 1 Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Det som er helt klart er at alkohol- og tobakkprisene har gått altfor langt!! Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 motorisere kjøretøy og alkohol. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Alt er dyrt i Norge. <<Alt er dyrt i Norge>> er jo helt feil å si når man snakker om dyrt må man jo tenke om for den vanlige Nordmann, f.eks elektronikk er nokså billig i forhold til inntekt for den vanlige nordmann men siden topicet spør om va jeg skulle ønske var billigere: alt naturligvis... Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Motoriserte kjøretøy, drivstoff til disse, alkohol og tobakk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Finere kjøtt er dyrt i Norge, altså rent kjøtt som ikke er kjøttdeig. Endret 11. november 2011 av Blåbær Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Eiendom er også veldig dyrt, selv om man sammenligner med inntekt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Denne tråden bør flyttes. Lenke til kommentar
camkon Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Denne tråden bør flyttes. Prøvde å flytte den. Første innlegget mitt her så visste ikke at den ble lagret under en kategori. Hvordan flytter jeg den? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Alt er ikke dyrt i Norge, prisene er høyere fordi vi tjener mer. Det er billigere å være nordmann i Norge enn svenske i Sverige feks. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Biler er vel egentlig det eneste jeg ofte tenker over er veldig dyrt i Norge. Jeg har ingen sammenligningsgrunnlag, men hvordan er prisene på mat og klær i Norge i forhold til andre land? Jeg vet i hvert fall at jeg fikk kjøpt veldig billige merkeklær og sko i London. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Biler er vel egentlig det eneste jeg ofte tenker over er veldig dyrt i Norge. Jeg har ingen sammenligningsgrunnlag, men hvordan er prisene på mat og klær i Norge i forhold til andre land? Jeg vet i hvert fall at jeg fikk kjøpt veldig billige merkeklær og sko i London. Klær er faktisk billig pr inntekt i Norge (vi kan ikke se på merkeklær for da betaler du for merket ikke tøyet) Når jeg drar til f.eks Tyrkia så er jo tøyet naturligvis mye billigere der, og vi turister betaler nok mer enn "the avg turk", men om jeg skulle puttet meg i en tyrkisk-inntekt posisjon hadde dette vært sviiindyrt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Biler er vel egentlig det eneste jeg ofte tenker over er veldig dyrt i Norge. Jeg har ingen sammenligningsgrunnlag, men hvordan er prisene på mat og klær i Norge i forhold til andre land? Jeg vet i hvert fall at jeg fikk kjøpt veldig billige merkeklær og sko i London. For deg er det billig(ere) ja. For den vanlige engelskmannen er merkeklær dyrt, hvertfall ikke noe billigere enn i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå