Hjelptilpc Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Hei. Jeg vet ikke om det dette er riktig forum. Men kabinettet mitt ahr blitt ødelagt og koblet opp hovedkortet og alt utstyret mitt på en hylle. Skrud den fast likt som jeg skulle ha gjort det i kabinettet`Kan dette skade hovedkorte , harddisk eller noe ? Endret 11. november 2011 av Hjelptilpc Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 det er ikke noe problem det, annet enn at det ikke er mekanisk beskyttet. husk at vifter og kjøleribber ikke er glade i støv, og at utstyret er sensitivt for statisk elektrisitet. Lenke til kommentar
Hjelptilpc Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Den er grei. Tusen takk... Var dette riktig forum ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Etter min mening passer det bedre her enn i "Maskinen fungerer ikke" Kan jo ta med en annen liten ting å tenke på - kabinettet skal også dempe radiostøy. En PC blir en radiosender når kabinettet fjernes, og kan påvirke annen elektronikk (typisk radio og TV). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå