Gå til innhold

Hvordan fungerer Steam

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte meg 'Syrim' idag og prøver frebrilsk og installere spillet. Jeg er logger på Steam og prøver og installere, men Steam insisterer på å laste ned spillet i stedet for å bruke filene som ligger på DVD'en - 5.5 GB tar jo sin tid når hastigheten ligger på 2-300kb/s ned (jeg har 25 mbit linje).

Dette er jo helt meningsløst.

Civilization 5 ble installert via DVD.

Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg installerte Battlefield 3, så påstår utvikler at til tross for at dataskjermen synes å vise at installeringen skjer via internett med nedlasting av fila derfra, så skulle installeringsfilene likevel ha blitt lest fra DVD'en. Kanskje noe liknende er tilfelle for Skyrim.

Når det er sagt, så endte jeg med å laste ned fra internett, da jeg avinstallerte BF3 da ting ikke fungerte og ble overrasket at jeg lasta ned Gigabytes av data fra internett (BF3 DVD'en var ikke i tray, så dette var i mitt tilfelle åpenbart en nedlasting fra internett).

BF3 har en klient som kalles eh Origin, muligens noe som er ment å fungere liksom Steam.

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Det er iallefall ikke linja som er problemet på farten. jeg har og 25mbit linje og jeg laster ned fra steam i rundt 2,5 til 3,1 mbit. skift download server inne på steam så hjelper det.

Hei

Jeg kjøpte meg 'Syrim' idag og prøver frebrilsk og installere spillet. Jeg er logger på Steam og prøver og installere, men Steam insisterer på å laste ned spillet i stedet for å bruke filene som ligger på DVD'en - 5.5 GB tar jo sin tid når hastigheten ligger på 2-300kb/s ned (jeg har 25 mbit linje).

Dette er jo helt meningsløst.

Civilization 5 ble installert via DVD.

Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...