Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Er det store forskjeller på MSI USB Bluetooth Key, BToes Bluetooth Class II (20m rekkevidde) og MSI USB Bluetooth Key Bluetooth Class I (100m rekkevidde) (de er nevnt under "mobiltelefoner" forumet, tenkte å heller spørre i det korrekte forumet) Lurer på om jeg har bruk for å kjøpe den dyreste. Mobilen kommer jo aldri til å nærme seg 20m vekke fra pc'en når jeg bruker den, så ser ikke at det kan være noe problem. Såg at den billigste har 723 kbps overføringshastighet, mens den dyre har 1 Mbps. Merker jeg forskjell? Tar gjerne imot forslag til andre blåtann adaptere også. Takk for svar Lenke til kommentar
levlex Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 T610 har kun 10 meters rekkevidde så der holder begge formidabelt godt. Når det gjelder overføringshastighet så vet jeg ikke hvor mye T610 støtter men den støtter ihvertfall ikke 1 MB. Er mulig at den nye Blåtannstandarden for mobiltelefoner, Blåtann 2 klarer 1MB. Den klarer ihvertfall 100 meters rekkevidde. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg bruker billionton Bluetooth adapter til min t610. Funker bra det. rekkevidde på 10m. Kjøpte det på Spaceworld for 600,- kr. Står ikke noe om overføringshastighet så hakke peil på hva den er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå