Tjohei Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 http://www6.tomshardware.com/graphic/20030714/vga_card_guide-11.html Det var akkurat den testen jeg kikka på. Her ser jo FX 5600 ut til å være et bedre alternativ, spesielt den som var editor's choise, som skulle være meget stillegående... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 stemmer nok det,ca samme ytelse de korta.kjøp ati 9700pro,non pro eller fx 5900non ultra(ca 2200-3500) da merker du stor forskjell. Det er jo fullstendig sinnsykt. Jeg sjekka de gamle mailene mine, og jeg betalte altså 1650,- for skjermkortet mitt for ett år siden! Og nå, ett år seinere koster et kort med samme ytelse, det samme! Står verden stille, eller? Jeg ser også at man kan få tak i Ti4200-8x til under 1200,- Hva er det med ATI for tida? Sjekk ut 4x FSAA og 8x Aniso på testene, det er det som teller i dag sammen med DX9 HW støtte ! Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Sapphire 9600 Pro Fireblade inneholder fullversjon av Soldier of Fortune 2, alle drivere, red line overklokkings software og en vga -> dvi adapter. Sikkert no mer smått som jeg ikke husker, kabler bl.a. Var ellers veldig fornøyd med 9600Pro kortet mitt, men hovedkortet fra shuttle var litt kresent og jeg visste at 9800Pro fungerte så da la jeg ut de ekstra kronene for det isteden... Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 stemmer nok det,ca samme ytelse de korta.kjøp ati 9700pro,non pro eller fx 5900non ultra(ca 2200-3500) da merker du stor forskjell. Det er jo fullstendig sinnsykt. Jeg sjekka de gamle mailene mine, og jeg betalte altså 1650,- for skjermkortet mitt for ett år siden! Og nå, ett år seinere koster et kort med samme ytelse, det samme! Står verden stille, eller? Jeg ser også at man kan få tak i Ti4200-8x til under 1200,- Hva er det med ATI for tida? Som du tenker, tenker jeg og.. hvem F:... kjøper skjermkort nå, for ikke så lenge siden fikk man radeon 9700 np til ca 2000 kr, nå får man gf fx5600 ultra som er 50-75% så raskt for samme prisen... Hvis man skal oppgradere skjermkort, så må det være et radeon 9700 np eller høyere eller gffx 5900 eller høyere, alle de andre er seriøst strippa kort. Korrekt observert, i dx8 (99% av spillene) så klarer gf4ti4x00 kortene seg VELDIG bra. grunnen til at det virker som tida har stått stille i et år er at dx9 funksjonalitet gjør det mye dyrere å lage kjappe kort. Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Welcome to the jungle We've got fun n' games We got everything you want Honey, we know the names We are the people that can find Whatever you may need If you got the money, honey We got your disease In the jungle Welcome to the jungle Watch it bring you to your knees, knees I wanna watch you bleed Welcome to the jungle We take it day by day If you want it you're gonna bleed But it's the price you pay And you're a very sexy girl That's very hard to please You can taste the bright lights But you won't get them for free In the jungle Welcome to the jungle Feel my, my, my serpentine I, I wanna hear you scream Welcome to the jungle It gets worse here everyday Ya learn ta live like an animal In the jungle where we play If you got a hunger for what you see You'll take it eventually You can have anything you want But you better not take it from me In the jungle Welcome to the jungle Watch it bring you to your knees, knees I wanna watch you bleed And when you're high you never Ever want to come down, YEAH! You know where you are You're in the jungle baby You're gonna die In the jungle Welcome to the jungle Watch it bring you to your knees, knees In the jungle Welcome to the jungle Feel my, my, my serpentine In the jungle Welcome to the jungle Watch it bring you to your knees, knees In the jungle Welcome to the jungle Watch it bring you to your It' gonna bring you down-HA Set var guns n roses med welcome to the jungle. For å svare på det du spør om så mener jeg å huske at 9500 er bedre på bildekvalitet enn 9600. Ergo hvis du kjører med antialiasing og anistropic filtering er 9500 bedre. Hvis man ser bort i fra bildekvaliteten vil jeg tro at 9600 er bedre Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Sjekk ut 4x FSAA og 8x Aniso på testene, det er det som teller i dag sammen med DX9 HW støtte ! Jeg bruker ikke FSAA så mye at jeg gidder å bruke penger på bare det. Og DX9 HW støtte er jo bare latterlig å bruke penger på nå. Det er bare så vidt at det er vanlig for spill å bruke DX8 features. Om et års tid begynner kanskje noen få spill å støtte DX9, og da er det kanskje verdt det... Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 ikke for å drive med reklame men jeg klarer lett å skaffe 9500 pro og 9700 pro en av mine leverandører (mips) kan levere over 20 stk av hver av disse dem koster desverre litt underkant av 2000 for 9500 pro og underkant av 3500 for 9700 pro begge bulkversjon for å være helt ærlig så syns jeg at 9600 pro fireblade er et interessant kort og vil vel egentlig anbefale å se nermere på det. Tror det er et bra kort til 1700 kr. Poenget her var at det går an å skaffe de fleste kortene hvis man leter litt, men at prisene ikke alltid er de billigste på kort som er gode men på vei ut. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 er 9700 non pro bedre enn 9600 pro fireblade? hvor får man tak i 9700 non pro for tiden da? :-? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Er 9600pro noe særlig glad i zalmans passive gfx-kort kjøler (ZM80HP)? Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg lurer på hva i huleste 9800SE er for noe. Kommer jo hvert øyeblikk har jeg lest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå