Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] PC-en slår seg av når jeg tar batteriet i!

Anbefalte innlegg

Jeg har en ny TOSHIBA pc som snart er et halvt år gammel. For noen dager siden ble laderen min kuttet av pga valper. Og virker ikke nå lenger. Jeg brukte pc-en helt til den ikke hadde strøm lenger. Jeg fant en annen lader som hører til en annen TOSHIBA, laderen var litt mindre. Hver gang jeg skulle skru på pc-en, så slo den seg av etter kanskje 2 minutter. Dette prøvde jeg 4-5 ganger og den slo seg av hver gang! Jeg fant ut at jeg skulle ta ut batteriet, å ha laderen i hele tiden. Da virket det normalt, den slo seg ikke av.

Så her er da det jeg lurer på:

Er det noe galt med batteriet ?

Har det noe å si at jeg byttet lader ? (den er annerledes(tynnere), men passer inn i pc-en.

Er det noe som er feil på selve pc-en ?

Hilsen jente, 15 år

Endret av siljeljohnsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan tenke meg den nye laderen ikke klarer å levere tilstrekkelig effekt til å lade batteriet. Kjenn om den nye laderen blir veldig varm.

Videre skal du være litt forsiktig med å bruke en annen lader enn den som fulgte med. Selv om den fysisk passer, kan de levere ulik spenning. Ikke umulig du har grillet batteriet.

Kjenner du noen som kan litt om elektronikk og lodding, kan den gamle laderen din trolig fikses uten store problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...