AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Må bare få ut dette her... Jeg sliter veldig for tiden med lav selvtilitt og usikkerhet i forholdet mitt med kjæresten min. Jeg hater meg selv for det, og har lyst å bare skrike ut til meg selv at jeg må skjerpe meg! I begynnelsen av forholdet var jeg strålende av selvtilitt. Jeg visste hvor jeg hadde han. Når vi gradvis ble mer og mer sammen, ble jeg mer og mer usikker og trengte mer bekreftelse på at han var sammen med meg fordi han er forelsket i meg og liker kun meg. Nå har vi vært sammen i noen måneder og selvtilitten min har aldri før vært så på bunn! Jeg frykter alt! Kanskje han bare er sammen med meg for han savner å ha noen? (han har ikke andre jentekontakter), er han egentlig forelsket? Synes han jeg er den vakreste? (Egentlig så er jeg dum som er så usikker for han tar mye intiativ til å være med meg, og gjør ting som viser at han liker meg, samt prater en del langsiktig (at vi må f.eks ha et stort hus). Vel, saken er at jeg analyserer alt han gjør. SMS, telefonsamtaler, kroppsspråket hans, you name it! Det som trigger min usikkerhet er at han sjeldent sier ting til meg som f.eks at han er glad i meg, er heldig som har meg ol. Han er mer typen som viser dette med handlinger. (Blomster, intiativ til å være med meg ol.) Jeg vet ikke hvor jeg har han, da han ikke sier noe (lengre). Før sa han i ny og ne at jeg var "det beste i livet hans". En annen ting som trigger min usikkerhet er at kjæresten min er SUPER KJEKK! Og da mener jeg en slik mann man snur seg etter. (Noen tenker at jeg er heldig, jeg blir nesten bare trist av det og tenker det er større sjangs han går i fra meg eller er utro). La meg fortelle om i dag: Han tok intiativ til å møte meg på kafe i dag. Vi har ikke sett hverandre på to dager, så jeg gledet meg til å se han. Når jeg så han ble jeg straks lei meg!(??) Jeg så hvor jævli kjekk han er. Han satt der nyklippet og med nye klær. Fikk humøret mitt på bånn med en gang.. Nå vi så hverandre gav vi hverandre et lett kyss, og så var det med det. (Jeg ville egentlig at det skulle være slik at vi kysset lenge og koste). Jeg fortalte om en melding jeg mottok i dag av min eks, hvor eksen spurte om å møte meg. Han svarte bare med et "åja", og så pratet han videre om noe annet. Jeg ble paff, og tenkte at han ikke bryr seg, eller er så full i selvtilitt (i motsettning til meg) at det ikke var noe problem. Det første jeg tenkte var: "skal du ikke spør hva jeg svarte???" (bryr du deg ikke liksom..) Når jeg gikk etter kafebesøket avsluttet han med at vi kunne se senere om vi skulle finne på noe. Da ble jeg skuffet inni meg og tenkte at om han virkelig var forelsket så hadde han ikke sagt "vi får se!" For å oppsummere: Jeg føler ikke han er så forelsket. Jeg tenker at han kanskje bare vil ha en kjæreste for at han er ensom, så er jeg der tilfeldigvis så da tar han meg. Han har egentlig ikke gitt meg noen grunn for å være så usikker (eller jeg merker vel kanskje at det ikke er så farlig lengre om vi ikke får sett hverandre på noen dager), det er bare jeg som trenger masse bekreftelse. Jeg analyserer alt og vil egentlig bare at han skal kaste seg rundt meg, sette seg ned og fortelle meg at han er så glad i meg, og deretter kysse og kose på meg masse! Hva FAEN skal jeg gjøre?? Jeg vil være den selvsikre jenta jeg var! P.S Irriterer meg også noe grenseløs at eksen hans er en total motsettning av meg på alle måter (utseende og personlighet), og det var hun som gikk i fra han. Han har sagt til meg at han tidligere elsket henne når jeg spurte en gang. DEN har ikke jeg fått enda... Postet av anonym: 1adfd5e39e993e2dad2e1119c07ff4f5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Nå er jeg ihvertfall ikke ekspert på dette her, men de fleste menn jeg kjenner liker ikke å høre/snakke om eksen til dama si, bare så det er sagt. Postet av anonym: 65291df340635f62f503c28fb3ab1f26 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå