Valtam666 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hahaha. Jeg drepte også den høna. Men da vakten lurte på lurte på om jeg ville betale eller sloss,tok jeg livet av ham også. DET var ikke lurt. 100 g i bounty. Og 5 vakter kom løpende. Endte med at jeg stjal en hest å forlot "åstedet". Skyrim er helt rått. Dette bør uten tvil bli nominert til årets spill =) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hm... dro inn i en butikk, stappet det meste ned i ryggsekken min mens fyren som eier butikken så på og solgte det til samme fyr uten at han reagerte. WTF? I Morrowind stjal jeg ting i en butikk og prøvde å selge det der, men han oppdaget raskt at det var noe mistenkelig kjent med tingene jeg ville selge. Har de endret det i Skyrim? Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det er masse i butikkene som har hvit skrift når du holder musa over de, og noen som har rød skrift. Alt med hvit skrift kan du ta midt på lyse dage og selge tilbake uten noen form for følger, mens de røde bør du kun ta når ingen ser deg. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hm... dro inn i en butikk, stappet det meste ned i ryggsekken min mens fyren som eier butikken så på og solgte det til samme fyr uten at han reagerte. WTF? I Morrowind stjal jeg ting i en butikk og prøvde å selge det der, men han oppdaget raskt at det var noe mistenkelig kjent med tingene jeg ville selge. Har de endret det i Skyrim? Ting du stjeler, altså items hvor det står Steal med rødt når du holder over de, kan ikke selges i vanlige butikker (med mindre du har høy level i Speech). De må selges til Fences, slik som i Oblivion. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Er klar over at noe er ulovlig å ta. Men er det seriøst ingen som reagerer når du kan gå inn i en butikk, hente en drøss saker fra hyllen og selge det i samme butikk uten å ha kjøpt det først? Lenke til kommentar
knegg Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Den kyllingen har eg også brent meg på måtte ta ein 2 minutters gammal savegame Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Er klar over at noe er ulovlig å ta. Men er det seriøst ingen som reagerer når du kan gå inn i en butikk, hente en drøss saker fra hyllen og selge det i samme butikk uten å ha kjøpt det først? Ikke i det hele tatt. Jeg testet det på nytt i går kveld etter å ha lest i denne tråden og før jeg postet det ovenfor. Jeg tok alt som hadde hvit skrift i general store'n i Windfall (eller hva den første store byen heter). Solgte det tilbake til eieren umiddelbart etter og ble ca 50 septium rikere for noen minutters arbeid. Det er egentlig for dumt. Alt burde vært tagget med rød skrift i butikkene, og mye mer også i vertshusene. Edit: trykkleif Endret 15. november 2011 av Maltas Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 50 gold for noen minutters arbeid? Skjønner ikke at du gidder... Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Gjør ikke det vanligvis. Måtte bare teste det siden det ble stilt spørsmål her om det faktisk var slik. Jeg tjener mer enn nok med pickpocketing og dungeon crawling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå