Konnis Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hei, Kjøpte Skyrim i dag, kom til den første lille landsbyen med Alvor eller hva han nå enn heter (smeden), slo høna med et sverd. Nå er jeg fucked. Har bounty på 40g eller noe, men virker som innbyggerne er mer interesserte i å drepe meg enn i å motta penger. Noen som kan hjelpe meg? Siste autosave er rett etter hønedrapet....... Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Skjedde det samme med meg å, men jeg savet rett før jeg kom til byen heldigvis. Men hadde vært greit å vite hva man skal gjøre om uhellet først er ute. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Jeg måtte bare ty til auto-saven, som er rett etter at du kommer ut av fjellet. Er ikke langt unna Riverwood. Endret 11. november 2011 av Aporia Qualia Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Siste autosave bringer meg rett utenfor huset til smeden og foran sinte innbyggere. Lagrer autosaven seg på seg selv eller kan jeg gå til tidligere autosaver? Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 på x360 er det 3 auto saver i vertfall Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hvis du gjemmer vekk våpnene dine vil vaktene gi deg valget om å betale/gå i fengsel. Lenke til kommentar
Populært innlegg dimdal Skrevet 11. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. november 2011 Godt å høre det ikke bare var meg som falt for fristelsen å drepe den høna 10 Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Haha. Drepte høna jeg også. Tar du vekk sverdet ditt så kommer du i en samtale med guarden hvor du kan betale 40g, komme til fengsel eller slåss med han. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Alltid når jeg er nysjerrig på sånne dumme ting saver jeg først... Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Så sykt bra at det er flere som har gjort den samme feilen! Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Alltid lurt å save først ja. Husker jeg kom over to unger, en gutt og en jente. Jenta drev og mobba gutten, så jeg endte opp med å sende en shout i trynet på henne (som forøvrig ikke hadde noen effekt ettersom man ikke kan skade barn). Det hele endte med at hele byen kom etter meg. Lenke til kommentar
Populært innlegg firberblad Skrevet 12. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. november 2011 Så moralen er at dersom du tukler med feil høne så havner du i trøbbel ? 11 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Alltid lurt å save først ja. Husker jeg kom over to unger, en gutt og en jente. Jenta drev og mobba gutten, så jeg endte opp med å sende en shout i trynet på henne (som forøvrig ikke hadde noen effekt ettersom man ikke kan skade barn). Det hele endte med at hele byen kom etter meg. Alltid viktig med litt barnedisiplin! Endret 12. november 2011 av Tørriss 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Testet siktet på buen på en tilfeldig høne i samme by. Ble litt sjokkert når de klikket såpass. Savet heldigvis like før. Men det er tydeligvis flere av oss. 8 Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg hadde samme problemet (bare ikke med høna, drepte noen andre folk som faktisk angrep meg først!). Fikk 40g i bounty og alle angrep meg. Trekke ned sverdet hjalp lite. Etter MYE prøving og feiling fant jeg tilslutt følgende konsoll kommando: (Så dette funker mao bare på PC) SetPlayerResistingArrest 0 (evt Player.SetPlayerResistingArrest 0) og dette funka til meg iallefall ^^ 2 Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Godt å høre det ikke bare var meg som falt for fristelsen å drepe den høna Fire Magic + Høre = Grillet kylling? TEST! Haha, drepte en der jeg og ja. Små barn, store gleder Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Fire Magic + Rev = Firefox? Satte fyr på den høna, men det er ikke akkurat det verste jeg har gjort så langt, får i si det sånn. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg klarte heller ikke å motstå fristelsen, men heldigvis var det midt på natten. Dermed var det ingen andre enn hønen som bevitnet det kaldblodige mordet, og siden "all witnesses have been silenced" forsvant bountyen et øyeblikk senere. Skyrim er helt rått så langt, bare det at man har mulighet til å drepe alle vitner for å "renvaske" seg selv er genialt. Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Når de blir så sinte for at jeg drepte den ene høna, er jeg glad ingen så meg drikke blod den tiden jeg var vampyr Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Haha, jeg drepte også høna! Hadde heldigvis savet rett før byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå