D3f4u17 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Viser til følgende tråd. Denne ble stengt med begrunnelse at den ikke kvalifiserer til anonym posting, da «topicen i første posten kan gjerne være basert på generelt grunnlag». I regelverket for anonym posting kan vi derimot lese følgende: «Kravet til anonymiserte poster er at de er seriøse. Du bestemmer selv når du vil være anonym, men det kan ikke benyttes til spam eller tulleposting.» Er kriteriene for å få poste anonymt blitt endret? Endret 20. november 2011 av D3f4u17 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Personlig så synes jeg at posting som anonym blir misbrukt til de grader. Folk svarer som anonym nesten overalt, gjerne i tråder med helt trivielle temaer. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Du bør få deg konto hos kvinneguiden, der kan du være anonym overalt. Men IQ'en til brukerne der er vel i gjennomsnitt på 50, så ikke forvent noen gode svar 2 Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har hverken uttrykt støtte til eller motstand mot dagens regelverk, heller ikke har jeg tatt til orde for anonym posting overalt. Jeg ville bare ha rede på om ordningen har blitt endret. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 leste tråden, helt ok og poste det anonymt. Dog, elendig topic Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Er kriteriene for å få poste anonymt blitt endret? Ja og nei, de gamle kravene til sensitive og personlige tilknytninger er vekke nå, ser jeg. Så, igrunn kan den tråden åpnes igjen, dog er topicen ubrukelig. https://www.diskusjon.no/index.php?showannouncement=15&f=334 Gammel sticky som bør redigeres, ja.. Mvh Admin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå