Pungrotta Crash Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Heisann! Jeg har nå oppgradert en ny PC-Skjerm på gutterommet, men føler at mitt gamle Logitech Z523 ikke holder mål lenger. Anlegget skal brukes på et lite rom (vanlig soverom størrelse). Hva jeg er ute etter: Bass Kan spille RIMELIG HØYT på fester helst 5.1 Maks 2500kr Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Logitech z-906 Har vudert det og liker det, har du noe erfaringer angående anlegget? Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Nei, kjøper meg det mest sannsynlig denne helga. Har sett på youtube og har hørt hva folk har sagt. Skal være jævelig bra! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Får vell også bestille meg et slikt et! Lenke til kommentar
Maniac0 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Har z906. Er veldig fornøyd. Spiller høyt og rent og hvis du er gira på bass får du mer enn nok av det også. I tillegg greit med tilkoblinger. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Har z906. Er veldig fornøyd. Spiller høyt og rent og hvis du er gira på bass får du mer enn nok av det også. I tillegg greit med tilkoblinger. Takker! Bestilte det igår, så er veldig spent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå