JuB Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har et problem, har integrert sp4 i win2k, men cden vil ikke boote. Kommer bare cannot boot from cd. reason 5 (eller no sånt) Jeg bruker denne guiden: http://www.bink.nu/Bootcd/ "Note! Be sure only one "CDROM_Ix.5" file is in the root, otherwise booting will fail!! Check this step! I get a lot of people mailing me because about the CD asking "put the SPx CD into drive A:" This is because they forgot to put a CDROMSPx.TST file in the root." Disse filene har jeg på root: cdromsp4.tst, CDROM_IP.5, CDROM_NT.5, AUTORUN.INF, BOOTFONT.BIN, spnotes.htm, SETUP.EXE og standard mappene...Kan noen noe om detta? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har: autorun.inf bootfont.bin cdrom_ip.5 cdrom_nt.5 cdromsp4.tst samt setup.exe og resten av standardfilene. (cdromsp3.tst også siden jeg slipstreamet en sp3 til sp4) edit: Prøv å sjekk om du finner en lignende slipstreamguide der de bruker programmet cdrwin istedenfor. IMO mye lettere å bruke til å brenne bootsector. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå