Rolf Hult Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Musvåk i høstsol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Fanstisk bra bilde dette. Komposisjonen sitter, og flott lys. Ville gjerne sett nebbet i profil, men man kan vel ikke akkurat dirigere våken Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Veldig bra av musvåken. Skal jeg pirke på noe må det bli ett lite kutt på venstre side. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Nydelig foto av en vakker rovfugl. Imponerende skarpt og fint med en brennvidde på bare 200mm. Komp/utsnitt sitter godt, men muligens et lite klipp i venstre side? Vakkert: Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Fantastisk fanga Har sett mye rovfugler i det siste , høres så spennenes ut med kamuflasjeskul . Kansje du får ørna på åte Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Nydelig macro, nesten en 6,er. Det som trekker er at øye er ikke like skarpt som brystet. Lenke til kommentar
Rolf Hult Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Tusen takker for kommentar. Er fersk i dette enda (mitt andre møte med musvåken dette). Tviler på at ørna vil våge seg så nær bebyggelse som jeg har plassert mitt hjemmesnekra fotoskjul. Fokus ligger på brystkassa her ja, men i løpet av en snau time benyttet faktisk fuglen alle mine 3stk sitte "pinner", og i et lite øyeblikk (virket det som da), satt den i kveldssolen...og da var det bare å brenne av en serie 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Utrolig flott bilde!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg