RottePostei Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kung Pow aldri ledd så møkje i heila mitt liv av ein film....... les bakpå coveret... for dei som laster den ned: denne filmen er ein redigert japansk b-film fra 70-tallet. amerikanaren som har gjordt det har dubba filmen og klypt inn ein hovudrolleskodespelar i filmen. dette er så genialt gjordt att det er sykt! eg lo så eg grein 80% av filmen Ugh. Den filmen saug vilt. Den hadde kanskje fire scener jeg lo av. Resten var pinlig og dårlig gjennomført Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Ta en titt på den sida som jeg la med i en av postene tidligere. Har aldri sagt heksa finnes og det tror jeg alle andre skjønner. Men historien er sann. Det forsvant tre studenter, og kamera-utstyret blei funnet nedgravd i en hytte. Dette er sant, ikke fiction. Burde ikke det faktum at siden du henviser til ligger på filmens hjemmeside hinte litt om at det kanskje ikke er helt sant? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kung Pow aldri ledd så møkje i heila mitt liv av ein film....... les bakpå coveret... for dei som laster den ned: denne filmen er ein redigert japansk b-film fra 70-tallet. amerikanaren som har gjordt det har dubba filmen og klypt inn ein hovudrolleskodespelar i filmen. dette er så genialt gjordt att det er sykt! eg lo så eg grein 80% av filmen Ugh. Den filmen saug vilt. Den hadde kanskje fire scener jeg lo av. Resten var pinlig og dårlig gjennomført eg såg litt på den og synnes at den var drit dårleg... men eit par veke etterpå lånte eg og nokre kompisar film, då vart den lånt... når eg leste på coveret og skjønna oppleget, og såg heile filmen så innsåg eg att dette var genialt. viste du om hitorien bak filmen før du såg den? Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg merka jo fort at det var en gammel film egentlig, hvis det var det du mente. Så bra laga var det ikke. Så jo at fyren ikke alltid passa helt inn med tanke på lys og kontraster. Tre scener fra filmen jeg lo av: -hostescenen -swingin the chain -matrix-kua, selv om jeg hadde sett den før da ....også kanskje litt av hu dama som finner ungen helt i starten Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Ta en titt på den sida som jeg la med i en av postene tidligere. Har aldri sagt heksa finnes og det tror jeg alle andre skjønner. Men historien er sann. Det forsvant tre studenter, og kamera-utstyret blei funnet nedgravd i en hytte. Dette er sant, ikke fiction. Burde ikke det faktum at siden du henviser til ligger på filmens hjemmeside hinte litt om at det kanskje ikke er helt sant? Er det ikke lov til å gi litt bakgrunnsstoff om myten? HVA er det som gjør at du tviler på det? Ring til snuten i Burkittsville og hør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå