dimiles Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Okei, skumleste filmen jeg har sett ass.. Lurer på hvordan original opptakene er... Men det er jo en sann historie da... Bare at filmen viser er laget. Nå har 2'ern kommet.. Dårlig at den kom... Lurer på hvordan den er... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Er Battle Royale den skumleste du har sett?? Vil ikke regne det som en grøsser akkurat Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Nei BlairWitch Project ffs Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Nei BlairWitch Project ffs Ah, må si det da Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 For ordens skyld, Battle Royale er en av de mest forstyrrende filmene jeg noen gang har sett, og The Blair Witch Project har omtrent like mye rot i virkeligheten som The Matrix. Gode filmer: Komedie - Clerks/Fargo Action/Thriller - The Usual Suspects Krigsfilm - Apocalypse Now (Redux om du vil) Skrekkfilm - The Excorcist -- Tom Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Braindead Den er drit-dårlig.. Bad Taste og The Dentist er mye bedre Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Historien er jo helt sann da... det var 3 studenter som forsvant i den skogen den datoen. De benytter seg av de org. navnene, klær osv, for å gjenskape det slik det kan ha vært. I virkeligheten så har det blitt funnet et videokamera. Etter undersøkelser så har man kun fått fram deler av filmen. Jeg regner med at du forsøker å dra de andre med på en spøk her..? Eller er du en av de troende? BWP og mytene rundt er bare sprøyt, så er det sagt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Historien er jo helt sann da... det var 3 studenter som forsvant i den skogen den datoen. De benytter seg av de org. navnene, klær osv, for å gjenskape det slik det kan ha vært. I virkeligheten så har det blitt funnet et videokamera. Etter undersøkelser så har man kun fått fram deler av filmen. Jeg regner med at du forsøker å dra de andre med på en spøk her..? Eller er du en av de troende? BWP og mytene rundt er bare sprøyt, så er det sagt. Ta en titt på den sida som jeg la med i en av postene tidligere. Har aldri sagt heksa finnes og det tror jeg alle andre skjønner. Men historien er sann. Det forsvant tre studenter, og kamera-utstyret blei funnet nedgravd i en hytte. Dette er sant, ikke fiction. Filmen som ble funnet i kameraet er ikke "lesbart". Derfor har skaperne bak filmen lagd filmen som den kunne ha vært i virkeligheten. Synd folk ikke skjønner dette. Menmen.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Braindead Den er drit-dårlig.. Bad Taste og The Dentist er mye bedre The Dentist såg jeg på svensk "Fyran" en del år tilbake (ikke mange, men nok til at jeg var liten) og den var (dengang da) EKKEL! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Braindead Den er drit-dårlig.. Bad Taste og The Dentist er mye bedre Nei.. det er en klassiker.. Peter Jacksons beste film så langt Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 (...)Har aldri sagt heksa finnes og det tror jeg alle andre skjønner. Men historien er sann. Det forsvant tre studenter, og kamera-utstyret blei funnet nedgravd i en hytte. Dette er sant, ikke fiction. Jeg vet at du er såpass oppegående, akkurat som at du egentlig skjønte at jeg ikke angrep deg på om heksa finnes eller ei. Nå skal jeg ikke være skråsikker, men jeg mener å ha lest nok til å vite at mytene rundt BWP er pølsevev. Det inkluderer denne forsvinningssaken du nevner, og kameraopptakene som ikke kunne tolkes. Disse mytene ble jo produsert som en PR-jippo i forbindelse med lanseringen av filmen, ble de ikke? Alle dokumenter man finner på siden du viser til er jo fabrikkerte, er de ikke? Nåja, jeg skal lese litt til før jeg fullstendig avfeier det som sprøyt. Men jeg er veldig skeptisk til at det ikke er bull, så er det nevnt. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 101 Reykjavik!!! <- Konge - flatfull på Island Øst er øst <- Kul engelsk innvandrer humor Mongoland <- Syk Stavanger film Lock, Stock ... / Snatch <- Begge er drit bra .... LYKKE TIL! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 [dobbelpost] ikke mulig å slette denna? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 (...)Har aldri sagt heksa finnes og det tror jeg alle andre skjønner. Men historien er sann. Det forsvant tre studenter, og kamera-utstyret blei funnet nedgravd i en hytte. Dette er sant, ikke fiction. Jeg vet at du er såpass oppegående, akkurat som at du egentlig skjønte at jeg ikke angrep deg på om heksa finnes eller ei. Nå skal jeg ikke være skråsikker, men jeg mener å ha lest nok til å vite at mytene rundt BWP er pølsevev. Det inkluderer denne forsvinningssaken du nevner, og kameraopptakene som ikke kunne tolkes. Disse mytene ble jo produsert som en PR-jippo i forbindelse med lanseringen av filmen, ble de ikke? Alle dokumenter man finner på siden du viser til er jo fabrikkerte, er de ikke? Nåja, jeg skal lese litt til før jeg fullstendig avfeier det som sprøyt. Men jeg er veldig skeptisk til at det ikke er bull, så er det nevnt. Nei. Om du leser nyhetene fra 94, så har saken fått en del omtale. Og dette er 5 år før filmen kom ut, så å si at dette er en fabrikert historie, i tillegg til mytene blir litt teit Du kan gjøre det samme; dra til Burkittsville og høre om historiene er sanne, evt. dra til Coffin Rock? Edit: De videoopptakene som ble funnet. De var visst ikke helt ødelagte men de blir ikke vist for offentligheten. Er foreldra til de savnede som sitter på dem. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Kung Pow aldri ledd så møkje i heila mitt liv av ein film....... les bakpå coveret... for dei som laster den ned: denne filmen er ein redigert japansk b-film fra 70-tallet. amerikanaren som har gjordt det har dubba filmen og klypt inn ein hovudrolleskodespelar i filmen. dette er så genialt gjordt att det er sykt! eg lo så eg grein 80% av filmen Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Braindead Den er drit-dårlig.. Bad Taste og The Dentist er mye bedre Nei.. det er en klassiker.. Peter Jacksons beste film så langt hva feiler det deg. beste PJ filmanne er jo selvsakt Lord of the rings. INGEN TING SLÅR DE!!!!!! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 LOTR.. det for no? Nah.. Bad Taste er PJs mesterverk. Resten er crap! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 LOTR.. det for no? Nah.. Bad Taste er PJs mesterverk. Resten er crap! jeg trur nokk du har meste parten av verden mot deg der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå