Eriksendrul Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg får noen ganger denne beskjeden når jeg sitter og spiller eller driver med helt andre ting The display driver has stopped working but has sucsesfully recoverd Trur jeg det står Uansett Om jeg spiller og dette skjer kræsjer spillet . Om det skjer utenom at jeg spiller blir skjermen svart og får et grått "lyn" tvers over skjermen så funker den fint igjen det plager meg ikke så mye egentlig siden det skjer så sjeldent men hva skyldes dette ? eventuelt noen løsninger ? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Enten har du feil driver til skjermkortet eller er det ødelagt på ett vis Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 vet ikke helt , det funker jo fint egentlig er bare maks 30 sekunder hvor det blir mørt og det kommer tilbake så er det i orden igjen . iriterer meg ikke over sånne småting egentlig . Men men , får se hvor lenge dt varer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå