Kent Rune Haugen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Isdråpen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Bilde/tekst.4 Komp.4 Farger.4 Kreativitet.5 Lys.5 Behandling.4 Tone.6 Teknisk.4,5 Totalintrykk.5 Tanker om forbedring.muligt dråpen skulle vert plassert litt anerledes i bilde, for bedre fokus. 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Flott makro. Fint med den diagonale perleranden. Litt usikker på dråpens plassering. Ville gjerne sett tekniske data. 1 Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Nydelig bilde flott lys og farger liker rimet og refleksene 1 Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Spennende macro ! 1 Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Først, takk for at dere tar dere tid til å kommentere og med så fine kommentarer også Spesielt takk til Tor Foto, at du tar deg tid til å gi en så fulstendig gjennomgang av bildet med karakterer i alle deler av bildet. En god 6`er for det Ang dråpens plassering og vinkling, så ville jeg ikke fått den olivengrønne bakgrunnen og ikke solen gjennom bladene og dråpen/isen på samme måten om jeg hadde flytet meg litt rundt. Men hvem vet, kansje nye toner og enda tøffere motiv hadde dukket opp om jeg hadde sjekket mere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg