Paddington Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 >AGP 4X (1.5V only) Jeg har i dag et geforce 4 4600-kort i denne maskinen. Stemmer det at jeg ikke kan bruke et Radeon 9700 pro pga at agp bare støtter 1.5 v? Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Bios har innstillingene 1.5, 1.6 og 1.7 Volt.... Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Radeon 9700 Pro kortet er bakoverkompatibelt med AGP 4X, 1,5 volt. Du trenger ikke å gjøre noe med AGP spenningen i BIOS. Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Det var det jeg trodde, problemet mitt er at hovedkortet nekter å godta skjermkortet som et vanlig 1.5 v kort. Det lyser rødt ved agp-porten og maskina nekter å starte (som manualen beskriver skal skje ved et 3.3 v kort.) Prøvde nå å oppdatere til siste bios, uten at det hjalp. Prøvde også å ta vekk et par cd-drives, slik at det garantert var nok strøm fra strømforsyninga. Tror jeg har gitt opp! eller ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå