Robotmannen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hallo! jeg har fått et problem som gjør at det er problemer på pc'n. Det startet med at jeg skulle oppdatere skjermkortets programvare. når den oppdaterte seg ble skjermen zoomet inn som når du er i et spill. så jeg prøvde å restarte maskinen og trykke F8 når den starter for å velge oppstartsreparasjonsverktøyet og ta systemsgjennoprettning fra tideligere tidspunk. Men når den startet gik den ikke som vanlig til en meny der jeg hadde alternativer, men den gikk til fujitsu siemens recovery som bare gir meg alternativet å "restore factory default settings, personal data will be lost!". Og når jeg prøver å starte pc'n vanlig, bare restarter den. vet ikke hva jeg skal gjøre her. noen som vet noe? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Sett i windows cd/dvd og velg repair derfra Lenke til kommentar
Robotmannen Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Fikk det ikke till Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå