Niklasp Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Se dokumentaren fra bak kulissene til Nokias designteam. Slik lagde de Nokia Lumia 800 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Hvorfor er ikke denne videoen like overbevisende som Apples tilsvarende videoer? Den har de samme elementene, men likevel syntes jeg bare den er skikkelig cheesy. Det peneste ved telefonen er uansett OSet, og det hadde ikke designerne ved Nokia så mye med å gjøre. Nokia-folkene snakker så varmt om Microsoft i videoen at de får meg til å tenke på hvordan en 14 år gammel jente snakker om sin nye kjæreste. For all del. Sikkert en god telefon, og jeg gleder meg til å se mer, men akkurat denne videoen hadde ikke den tiltenkte effekten på meg. Endret 11. november 2011 av LordErik Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) > "Courage" > "Brave" > Designer mobiler wat Syns ikke dette var noe mindre cheesy enn hva vi har sett av Apple hvor de bruker 'fantastic', 'awesome', 'genious' osv. i mer eller mindre hver eneste setning. Relevant: http://www.youtube.com/watch?v=1ZS8HqOGTbA Endret 11. november 2011 av Occi 1 Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 "Dokumentaren er kanskje overlesset med litt vel mye pathos, og minner oss mye om videoene vi har sett i sammenheng med Apple-lanseringer." Men når Apple gjør det så er det "OK"? Lenge leve dobbelmoral 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) "Dokumentaren er kanskje overlesset med litt vel mye pathos, og minner oss mye om videoene vi har sett i sammenheng med Apple-lanseringer." Men når Apple gjør det så er det "OK"? Lenge leve dobbelmoral Alt er jo OK når eplet gjør det. De er jo perfekte! Endret 11. november 2011 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Dere må ha et spesielt filter hvor dere tolker alle artikler som "Apple-vennlige". Den eneste fornuftige måten jeg ser at man kan tolke journalisten her er at denne videoen er like sukkersøt som Apples promoer. Lenke til kommentar
skripis Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Designet Lumia? Hva kom først, høna eller egget, N9 eller Lumia? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Designet Lumia? Hva kom først, høna eller egget, N9 eller Lumia? Det er bevisst for en stund siden at det var egget. Noen danske forskere hadde svaret, noen år etter at jeg hadde det nøyaktige svaret. Forskjellen var at de gikk på skolen og jeg tok en joint Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Lekker video, lekker telefon. Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 HTC burde komme med slike videoer. Nå virker det som om Windows ser bedre ut i Nokia telefoner.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Windows ser bedre ut på Nokiatelefoner, det er derfor det virker sånn. De har en overlegen skjerm :| . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg