Targa_PC Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Har brukt Bibble men er ikke sikker på om jeg er fornøyd med det jeg har gjordt. Jeg har endret tonen i bildet til et kjøligere lys, opprinnelig er det et gult lys inn fra høyre i bildet. Trenger litt feedback på resultatet. ( Exif data fulgte ikke med, iso: 200, s/s: 1 sec, f: 5 ) Endret 11. november 2011 av Targa_PC Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Har brukt Bibble men er ikke sikker på om jeg er fornøyd med det jeg har gjordt. Jeg har endret tonen i bildet til et kjøligere lys, opprinnelig er det et gult lys inn fra høyre i bildet. Trenger litt feedback på resultatet. Ikke så aller verst,men hadde vært letter og komme med innspill om du hadde lagt med exif data..lukker,blender osv;) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ikke ille, men jeg synes bildet virker veldig flatt (sikkert grunnet tåken) og jeg tror du får "fjernet" noe av tåken ved å øke kontraten i bildet. Personlig ville jeg også gjort bildet enda mer "kjøligere". Men smak og behag Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Bildet er lite spennende, enig at det er flatt og for mørkt. Unsnittet kunne ha vært bedre, vingene er kappet. Men motivet har absolutt potensiale. Kanskje få det lysere og fjerne en del av gulfargen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå