Smørkåre Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg drifter ett nett som bla. består av endel cisco swithcer. Jeg kunne tenke meg ett kurs som tar for seg oppsett og generell cisco kunnskap. Konfigurering og drifting. Er det noen som har tips. Jeg tenker ikke på slike store sertifiseringer. Jeg er ganske grønn på cisco Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Sjekk ut tilbydere som glasspaper og ecademy, de tilbyr begge de enkleste ICND1 og 2 som kan være en grei start. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg kjenner til CCNA instruktøren på Ecademy fra IT-Akademiets tid, dyktig og erfaren fyr. Den gang var det undervisning og lab i klasserommene. De følger fortsatt CNAP(Cisco networking academy program) med nettpensum og egne tester som forberedelse før en eventuell sertifisering(Så vidt jeg vet). Fint program. Anbefaler deg og lese Tod Lammels CCNA før kurset begynner. Det går fort i svingene og en del sliter. Derfor les allerede nå. Lenke til kommentar
Smørkåre Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 jeg finner endel forskjellig med den tittelen. kan du finne en link på amazon feks ? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Du må ha siste versjon av boken CCNA Cisco Certified Network Associate Study Guide. http://www.lammle.com/the-latest-books-by-todd-lammle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå