Odesseiron Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Flerspillerbaserte Gotham City Impostors er ikke langt unna. Les hele saken Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Tja tja, man vet jo aldri. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hahaha, detta er det tynneste og mest uoriginale konseptet jeg tror jeg har sett ^.^ Ikke at jeg spiller TF2 elns, men hele spille kunne for meg like gjerne vært en reklame for dèt spillet isteden.. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Dette kan jo faktisk bli utrolig kult for et billigspill. Så lenge folk fortsetter å spille det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Monolith er mykje betre til å lage tøysespel med solid mekanikk enn SERIOUSFACE-spel, så eg skal nok prøve dette, iallefall. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Litt usikker på om dette har en dybde og finesse som gjør at man fortsetter å spille det etter at det "wacky" ikke er så nytt og morsomt lenger. Det er ihvertfall den følelsen jeg får når jeg ser gameplay osv. Men forhåpentligvis tar jeg feil. Kunne vært interessant å være med i betaen. Endret 11. november 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Kaasor Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ser underholdendes ut dette da, jeg er så heldig at jeg fikk beta tilgang sammen med Batman Arkham City Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Monolith er mykje betre til å lage tøysespel med solid mekanikk enn SERIOUSFACE-spel, så eg skal nok prøve dette, iallefall. Dette. NOLF er et godt eksempel på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå