Odesseiron Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Kratos ser ikke ut til å gå tom for guder å lemleste. Les hele saken Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Intil videre tar jeg dette med en saltgruve. GoW med flerspiller, nei spar meg! Det trenger vi så aldeles ikke. Men hvem skal Kratos jakte på nå? De norrønne gudene? I så fall vil i det minste badass-opplegget opprettholdes. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Nå skal de vel gå bort ifra SP her også. Sakte men sikkert skal dette over på MP. Da kan vi løpe rundt med alskens superkrefter og kniver og økser og drepe hverandre. Historie....hva er det? Overrasket at ingen har trukket Skyrim for ikke å ha MP. Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 I'm what the Gods have made me!! Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Det skal vel være esklusivt for Playstation, siden det har kommet ut på Playstation 2, Playstation Portable, Playstation 3 og kommer sikkert til Playstation Vita! Lenke til kommentar
Tamingo Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Har god of War egentlig skuffa gjennom seriene? Jeg er egentlig glad at det kommer en ny GoW Men flersspillerdel? hmm håper de gjør det bra fordi det er vanskelig med et spill som GoW. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Faen så helvetes rått GoW 3 var, får aldri nok av det spillet. Oser kvalitet tvers i mellom hele spillet. Så at det kanskje kommer mere, dæven steike svingene agurkmix dette gleder jeg meg sykt til !! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Nå skal de vel gå bort ifra SP her også. Sakte men sikkert skal dette over på MP. Da kan vi løpe rundt med alskens superkrefter og kniver og økser og drepe hverandre. Historie....hva er det? Overrasket at ingen har trukket Skyrim for ikke å ha MP. Multiplayer er jo ikke synonymt med team deathmatch. Jeg ser for meg at f eks co-op hadde passet perfekt inn i et spill med den typen gameplay God of War er kjent for. Eller hva om de drar litt inspirasjon fra multiplayer-aspektet i Demon's Souls? Hadde jo vært artig om man kunne invadert andre spilleres verden og gitt dem en real utfordring . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Online også her? Nei takk. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Snart begynner han vel å slakte de norrøne gudene! Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg gleder meg i alle fall. Har vært helt i 100 over alle GOW-spillene, så ser ingen grunn til at jeg ikke skal glede meg til enda ett. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) For dem som ikke skjønner hvem Kratos skal jakte på nå. Følg med under dialogene i GoW3. Det snakkes av og til om "en annen", lik Kratos, som skulle utnyttes av titanene mot Olympus. Regner med at vi får se denne personen i 4eren og han/hun burde være like badass som vår helt Ellers enig, spar meg for multiplayer bullshit i GoW serien... Endret 11. november 2011 av Sajkow Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Intil videre tar jeg dette med en saltgruve. GoW med flerspiller, nei spar meg! Det trenger vi så aldeles ikke.Men hvem skal Kratos jakte på nå? De norrønne gudene? I så fall vil i det minste badass-opplegget opprettholdes. :O *mindsplosion* Rart jeg ikke har tenkt på dette før, men jøje meg det fins noe gøyalt mytologi å slakte rundtomkring... Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Det finnes en god egyptiske og babylonske alternativer som kan slaktes også Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Kratos har jo tatt knekken på alle jo,,, hmmmmmmmmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå