simalarion Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Orc - Ren Fighter, trolig tankish med litt Bue ferdigheter er planen. Enda fersking, men skal bli badass. Endret 16. november 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Etter å ha startet på nytt en 2-3 ganger så har valget falt på første tanken jeg ville spille når jeg åpnet spillet. Men denne gangen med litt mer fokus på riktige perks fremfor å bare velge ting som hørtes bra ut der og da. Mekka en Nord Barbar/Leiemorder, hovedfokus på sneak/archery/two handed/light armor. Fikk 100 i smithing i går så mekka meg Dragonscale rustning, samt Daedric 2 hånds øks og bue. Endret 17. november 2011 av Squeekie Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Meg og min partner poserer utenfor Jorrvaskr i Whitefall Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Xandathrii - Nord - 1-handed Warrior- Her Level 14. Lydia inført dwarven armor for anledningen Dette er min føste char. ca. 18 timer played. Bildet under- "Surfing dragons" 1 Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Oppgradert figuren min litt Lenke til kommentar
galskab Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Level 45 for øyeblikket 100 i destruction 100 i smithing 100 i enchanting Dragon armor enchanted med to enchants hver. 1 Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Min Lvl 27 Nord-fighter, 91 i Smithing, 65 i One-Handed og 55 i Heavy Armour og 45 i Archery & Block. Liker å springe rundt i vanlige klær, føler meg ikke som en brutal slåsskjempe blant vanlige folk da ^^ Og Stamina enchancements da Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Tiame Redscar Wood Elf lvl 36 Kamp: Primærfokus ligger på buer og stealth. Sekunder er sverd og skjold. Ellers: Smithing og enchanting ligger begge ganske høyt. Alchemy er på en fin 3de. På det ene bildet står jeg helt på toppen av det høyeste punktet i skyrim Lenke til kommentar
Bertram2k Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Alisha Redguard (Angrer som en hund på at jeg ikke valgte katt, men jaja) Jeg og min med-amazon Lydia rocker Skyrim som en drabelig two-woman hit-(wo)man squad. Er 100 smithing, enchanting og archery med sneak-style (levlet bare opp til x3 med bue), har nylig gått over til å teste ut one handed(dual-wielding) som man ser på det ene bildet. Ligger rundt 330 armor, 180 skade på buen og 2xdet sverdet, har 20% skade i one handed/archery/light armor, så kan vel forsåvidt oppgradere ytterligere men har blitt gnien på perk'sa. Er level 43 men har 6 på lager... får vel bruke de en gang. Eneste thu'um jeg bruker er den for å sprinte fram til fiendene og lage hakkemat av de. Har ikke noe sted å laste opp bildene men linker til steam-profilen hvor man ser 3 stk http://steamcommunity.com/profiles/76561197962873857/screenshots/ Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Her er min blinde Noldus Breton Karakter som eg styrer på ein ondskapsfull metode! ikkje verdens beste bilde når ein tar det frå tvèn, men men. Har bestemt meg for å gjere akkurat det som faller meg inn med denne slasken. Er "wanted" i alle byer eg har vert i, for drap,overfall,dyreplageri osv Han bryr seg ikkje om gull og eiendeler, berre flyr rundt å lage kvalm. 4 Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Rase: Nordmann Mann. Navn: Marius Dovakhiin! (Må minne på at kreativiteten min når jeg lagde det navnet var på -9000) Jeg er litt loner egentlig. Alle mine companions enten lurer jeg i Shrine of Boethiah eller så dør de i kamp og dukker opp i hjemmet mitt død med undertøy på. Drar ofte på meningsløse turer opp i fjellet for å finne ut hva som er der Armor: Full Daedric Heavy Armor 630 Armor (Legendary) Våpen: Dual-Wield Daedric War Axe Spesielle Items: Skeleton Key, Wabbajack, Mehrunes Razor. Også har jeg 5/8 masker. Og selvfølgelig den kuleste pickaxen i verden, The Notched Pickaxe! Har også 18 shouts. Har gjort Dark Brotherhood, College of Winterhold, Theifs Guild, Main quest, holder på med Companions nå. + Stormcloak rebellion er jeg ferdig med. Hoved fokus på skills er Destruction, One-Hand, HA, Smithing, Restoration, Conjuration. Prøver å få levla opp Alchemy og Enchanting nå. Dreper alt jeg kan med Dual-Wield, men prøver nå og ta Dragon Priests og drager med bare magi på Master for å få en utfordring Blir litt lei av å hakke løs på med 2 økser, så litt variasjon i kampen med magi og staffs er alltid kjempe gøy! Total spilletid: 77 timer. Level: 40 Endret 4. desember 2011 av GameSlayer Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Brukte først et par timer ingame tid på å få 80 smithing og tenkte: "Haha, nå kan jeg mekke Ebony gear". Så innså jeg at jeg ikke hadde sett snurten av noe Ebony bortsett fra den ene ingoten en dude selger i Whiterun. Brukte 25-30 dager på å kjøpe 1-2 ingots hver 2. dag fra han så jeg kunne lage meg full outfit. Problemet nå er at jeg ble drithøy level av å levle så mye smithing, men har fortsatt nesten ingenting i combat skills. Tør ikke tenke på hvor eid jeg vil bli om jeg forlater byen tross min nye armor. Så nå går jeg bare rundt i Whiterun og ser amazing ut. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg også kjøpte stort sett alle ebony ingot'ene, men over tid, og ikke levla smithing særlig fortere enn andre skills. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) EDIT: Never mind, poster i den andre tråden. Endret 6. desember 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Oppdatering: Nå level 36 Warrior m/full daedric Armor. Faendal i bakgrunnen fikk også Daedric etter dette bildet ble tatt, men falt "under" (bokstavelig talt) en drage og endte sine glade alvedager. Nå er jeg companionfree (at last). Bildet under er fra Vielsen med Ysolda, i ført Thieves Guild suiten, med Lydia i Dwarwen Armor ved siden av, hehe... Skills i 100: Smithing, Follow ups: 1 Hand \ Heavy Armor Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Esmeralda, min level 48 Imperial. 100 på Archery, ~90 på Sneak. Har også 100 i smithing og gikk først rundt med Daedric armor, men fant det litt for lite utfordrende, så jeg droppa armor. Hender jeg tar med meg Lydia, men sniker meg stort sett rundt alene. Endret 9. desember 2011 av Sokkalf™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå