Gå til innhold

Din Skyrim-karakter

Anbefalte innlegg

Jeg foretrekker Breton av en eller annen grunn, selv om jeg ikke bruker så mye magi.

Edit: Oppdaterte bildet med min hjemmelagde Elven Armor. :) Bare Chest foreløpig, men skal nok få lagd resten også straks jeg finner noen som kan selge meg det jeg trenger. ;) (tenkte på Dwarven Armor, men bruker kun Light Armor, og er ganske sikker på at dwarven er Heavy.)

Edit 2: Hun er en Breton og sniker seg frem med pil og bue, før hun avslutter kampen med en ennhåndsøks eller magi. Til beskyttelse har hun light armor og et (light) skjold. :)

Endret av vikingkylling
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter 22 timer og 36 minutter bestemte jeg meg endelig for at jeg hadde rotet det nok til med skills, perks osv, og startet en ny karakter. Denne gangen skal jeg fokusere på en enkelt spillestil, og ikke satse på tolv, tretten skills på en gang. :p Det var veldig fristende å kalle henne Katniss (etter Hunger Games), men endte til slutt på... Larsen. Aner ikke hvorfor. blush.gif

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Min Imperial. I skrivende stund lvl 33. Prioriterer One-Handed, Light Armor, Destruction og bittelitt Archery. Forsøker å ta i bruk så mye som mulig ellers også under første gjennomspilling.

anyj3d.png

Bildet er tatt av TV-en med en iPhone, så dere får bare beklage kvaliteten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor light armor, om du hverken er 100% magi eller baserer deg på stealth?

Fordi det er kjedelig å være treg xD Og 50% stamina regen er sweeet

Og på Master tåler du knapt nok å bli truffet allikevel

Man blir ikke treigere av heavy armor med The Steed, og selv uten er ikke endringen stor.

Det er ikke noe problem å bli truffet på Master. Er sjeldent jeg gidder å dodge, for med 400+ armor er det ikke mye skade en tar av melee-angrep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...