Bjarnemann Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hei. Har innlevering av en deleksamen til kommende tirsdag kl 09.00. Denne teller 40% av semesterkarakteren. Jeg har siden tirsdag ligget i fosterstilling og ventet på døden, har rett og slett vært jævlig syk. Ser ingen tegn til bedring ennå. Problemet med denne eksamenen er at for i det hele tatt å ha noe å basere oppgaven på er vi avhengige av å fremskaffe informasjon fra bedriften vi har valgt for oppgaven. Å booke og møte opp i møter er ingen behagelig aktivitet og gjøre i fosterstilling. Nå har vi (gruppeeksamen, 2 personer på gruppe) altså effektivt sett 2 virkedager på oss til å få tak i informasjon til en ti-siders oppgave (forutsatt at jeg våkner opp frisk i morra tidlig, noe som er å betgne som svært usannsynlig). Dette er altså ikke en tradisjonell "møt opp og skriv" eksamen, men en innlevering på ti sider med alle hjelpemidler. Vil det likevel være mulig å søke utsettelse av eksamenen, pga sykdommen? Legeerklæring kan selvfølgelig fremskaffes. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Du kan søke. Du må selvsagt ha legeerklæring. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Det er jeg selvfølgelig klar over. Men burde det være noen dealbreaker at dette er en innlevering, og ikke en standard eksamen? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Nei. Det spiller ingen rolle. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Fantasisk! Der ble jeg med ett 3 kilo lettere (i tillegg til de 3 jeg har mistet siden jeg ble syk..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå