Lexiboij Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Sjekk ut Can you run it? Du må laste ned en fil, men den krever ingen handling fra deg. Aksepter og la java kjøre om det ikke er satt som standard. Da vil du se om Skyrim fungerer på PCen din! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Tror ikke man skal stole 100 % på slike tester, den mente jeg hadde 1,2 gb video RAM Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 For å svare på spøsmålet ditt, nei ! Heldigvis klarer jeg å kjøre spillet glatt! GTX570 ; Makset ut allt som går ann Det ser veldig bra ut ! Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hvis du er i stand til å kjøre NOEN nye spill, så kjører du Skyrim. Det krever ikke akkurat mye når min crapstation kan maxe det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Den siden der er ikke til å stole på, jeg fikk så vidt over bra nok på dne testen, men kjører det i 1080p med alt på ultra, alle slidere på max, og ini-tweaks for bedre grafikk, i konstant over 100 fps. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Holder det med HD 2900 PRO? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå