Thomhess Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hei! Jeg er veldig usikker på plasseringen av denne tråden, men jeg prøver her. For tiden tilbringer jeg dagene i York, nord i England, og grunnet studier kommer dette til å fortsette fram til sent juni i 2012. For noen dager tilbake kom jeg på at England er jo landet for kornsirkler, og derfor hadde det vært artig, nå når jeg først er her i landet, å få sett en slik. Dette er et fenomen som alltid har fasinert meg, så jeg er villig til å gjøre en innsats, til tross for at jeg da med stor sansynlighet må ta turen langt sørover i England. Men det som da må til, er at jeg må vite når det dukker opp slike sirkler. Vet noen hvor slike nyheter kan oppdrives? Og er det bare å reise til en slik sirkel når den dukker opp, uten noen videre "innbydelse" eller planlagt oppmøte? All informasjon om å besøke en slik sirkel tas gledelig imot! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Kan du ikke bare ta tak i noen venner og lage din egen Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det er få som bryr seg om disse sirklene lengere så det er sjeldent at folk gidder lage dem. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Det er få som bryr seg om disse sirklene lengere så det er sjeldent at folk gidder lage dem. Var den kommentaren rettet mot meg eller "BlueEAGLE"? Var den rettet mot BlueEAGLE vil jeg si meg ganske enig, men var den rettet mot meg vil jeg nevne at slike sirkler til stadighet dukker opp "naturlig", og de dukker opp bare fler og fler. I 2011 har det dukket opp hele 61 bare i UK. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg trodde faktisk folk hadde blitt lei av å vandalisere åkre ,men jeg tok muligens feil. Den enkleste måten å kommer over dem er antagelig å bli med noen av dem som lager disse "naturlige" forekomstene. Du kan muligens begynne her: http://www.circlemakers.org/ Om du velger å tro at det likevel finnes noen "ekte sirkler laget av utenomjordiske" kan du selvsagt gjøre det, men de tvil ikke hjelpe deg å finne disse. Det blir som å tro at det finnes "ekte graffiti som ingen så noen spraymale og som derfor må være laget av utenomjordiske", den beste måten å se disse er å oppsøke miljøene som lager dem. 2 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 ...vil jeg nevne at slike sirkler til stadighet dukker opp "naturlig", og de dukker opp bare fler og fler. I 2011 har det dukket opp hele 61 bare i UK. ...og med "naturlig" så mener du at ingen innrømmer at de har laget dem og de som eier åkerne ikke har blitt spurt om lov eller spiller uvitene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå