Gå til innhold

Uken tilbud på kompett.no!

hwknut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.aoc-europe.com/monitors_9glr.html <-- Siden det ikke står noe Dot pitch på siden med specs så regner jeg det som de er for dårlige til og listes opp og er dermed 0.28 eller noe slikt. Det betyr at bildet er rimelig uklart og du vil ikke klare og ha så høy oppløsning på skjermen hvis du leser mye lite skrift. Spiller du derimot endel på den så vil du ikke se så veldig stor forskjell ,men det finnes jo mange her som ikke liker og spille så mye.. (som feks meg)
Lenke til kommentar

Selvom de er utsolgt betyr ikke det at komplett ikke kommer til og ta dem inn igjen og siden disse selger så bra til den prisen så venter sikkert komplett til Norek tar inn flere slike skjermer og selger dem rimelig billig. Så de kommer nok igjen etter et par uker.

Lenke til kommentar
Du får produktet så snart de får de på lager (personlig erfaring).

Men dette kan ta tid. Komplett har en uvane og skrive ventet datoXXXX ,men Norek har en annen dato. Dette er nok for og dra flere kunder. Kortere ventetid er jo en ting som spiller ganske stor rolle når man bestiller. Iallefall for meg.

Lenke til kommentar

Slabbedasken: Skjerp cella. Du sprer tull og tøys i stedet for å være til nytte.

On Topic: Får skjermen i morgen, skal sjekke den ut og komme med tilbakemelding i løpet av helga, forhåpentligvis. Venter meg ikke mye, akkurat... :)

-KJ

Lenke til kommentar
Slabbedasken: Skjerp cella. Du sprer tull og tøys i stedet for å være til nytte.

On Topic: Får skjermen i morgen, skal sjekke den ut og komme med tilbakemelding i løpet av helga, forhåpentligvis. Venter meg ikke mye, akkurat... :)

-KJ

Ja kom med tilbakemelding!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...